la 25-09-2025 09:13 AM - editat ultima oară la 25-09-2025 09:41 AM de DanielaH
Da!
Din păcate(pentru noi, abonații) primim același dispreț din partea Orange!
Atunci când ai o problemă, vorbești doar cu asistenți virtuali care nu iți pot rezolva nici cea mai mică solicitare!
Rușine!
la 25-09-2025 09:24 AM
Salut, @Sebyka! Bun venit în Comunitate!
Ne spui, te rog, ce s-a întâmplat? Poate te putem ajuta aici.
la 25-09-2025 09:29 AM
Din greseala, am activat optiunea Gi Explore oe un alt număr din contul meu, decât cel pe care am intenționat!Aș fi dorit sa adresez rugămintea de a ma ajuta cineva(din companie) să indrept această greșeală!
la 25-09-2025 09:40 AM
Mulțumesc pentru detalii. Ești titularul contractului? Dacă da, trimite-ne în mesaj privat numerele de telefon despre care este vorba și numele tău. Vom ruga colegii să te ajute cu această solicitare.
la 25-09-2025 09:44 AM
Pe care adresa ar trebui sa trimit mesaj privat?
la 25-09-2025 09:46 AM
Trimite direct de aici, din Comunitate, click pe profilul meu și apoi "Trimite un mesaj", dreapta sus:
la 25-09-2025 11:06 AM
@Sebyka, am transmis situația colegilor mei care au mutat opțiunea de pe un număr pe celalalt. Găsești răspunsul în mesaj privat.
Gânduri bune! Te mai așteptăm în Comunitate.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor