Server inaccesibil HONOR 90
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-04-2025 04:48 PM
Buna ziua,
Stie cineva cum rezolv problema cu "Server inaccesibil" la Honor 90?
Imi apare acest mesaj cand incerc sa sun sau sa ma sune cineva...efectiv se inchide apelul si apare mesajul ...
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
05-04-2025 05:08 PM - editat 05-04-2025 05:18 PM
Salut,
Poți încerca dezactivarea VoLTE sau Wi-fi Calling
Intră în Setări > Rețea mobilă > Date mobile / SIM > VoLTE și dezactivează VoLTE.
Tot în Setări > Rețea mobilă > SIM-ul activ caută „Apelare Wi-Fi” și dezactiveaz-o
După aceea, repornește telefonul și încearcă din nou să efectuezi un apel.
Poți încerca și o resetare a setarilor de rețea daca nu funcționează metodele de mai sus

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-04-2025 05:28 PM
Salutare!
O restartare sau un reset, dacă nu își revine cu prima variantă.
Baftă!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-04-2025 09:45 PM
Salut. Problema se manifestă și când ai WiFi dezactivat? Dacă da, atunci e o problemă de la serviciul de VoLTE și poți încerca apelarea fără VoLTE activat. Dacă problema persistă, ar fi indicată o reinițializare/solicitare a setărilor serviciilor de "Wi-Fi calling".
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-04-2025 01:07 AM
Salutare!
Încearcă o resetare a stărilor de rețea (doar de rețea). De obicei ajută dacă implementarea automată nu s-a făcut corect.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 08-04-2025 09:51 AM
@kitty_cata2005, s-a rezolvat situația? Te-au ajutat răspunsurile primite?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 08-04-2025 09:57 AM
Salut,
Poti incerca si cu alta aplicatie de telefonie? Sau poti dezactiva ceva optiuni de filtrare a apelurilor?
Ma gandesc ca aplicatia incearca sa se conecteze la serviciile Google pentru a sti daca apelul pe care incerci sa il efectuezi este din categoriile blocate (spam/marketing/frauda/etc). Conexiunea nu reuseste, iar aplicatia nu formeaza mai departe numarul.
De ce nu reuseste conexiunea nu cunosc (colegii au venit cu cateva propuneri, la care as adauga chiar si o indisponibilitate temporara a serviciilor Google), insa poti elimina complet aceasta suspiciune incercand si cu o alta aplicatie. As propune Orange Telefon (imi place si o folosesc), insa orice aplicatie te inspira e suficient de buna pentru un test.
