anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Probleme majore cu reteaua Orange in Sannicolau Mare, Timis

Anonim
Neaplicabil
Draga Orange, deja turbez de nervi la modul cel mai serios. Dupa colaborarea foarte buna pe care am avut-o mereu, de doua zile reteaua asta ma dispera. Nu mai poti purta nici un apel, nu poti fi sunat, ca se intrerup intr-o veselie si vocea si datele.
Pe harta nu indica nicio problema, nimic. La relatii clienti nu am curajul sa sun pentru ca sigur dau de cineva care imi strica totul pe cont.
Chiar nu vede nimeni in sistem ce naiba e baiul, mai ales ca toti clientii Orange cu care am vorbit au probleme? Pe toate sectoarele site-ului, nu se poate asa ceva.
Am ajuns la capatul rabdarilor, platesc abonamentele degeaba, profesionalism zero, si o spun cu cea mai mare seriozitate. Daca nu se remediaza ma tem ca voi sesiza ANCOM pentru reziliere fortata si ma mut de unde am plecat.
Am nevoie de cineva capabil care sa urmeasca ce naiba se intampla in localitatea mea, Sannicolau Mare, Timis. Gasesc?
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
@simple_dreams, confirmăm și noi că lucrările au fost finalizate. Ieri au fost efectuate ultimele verificări și colegii s-au asigurat că toți parametrii sunt în regulă.

Vizualizare soluţie în postul original

14 Răspunsuri 14

DanielaH
Moderator
@simple_dreams, îmi pare rău pentru situația ta și îți înțeleg nemulțumirea. Voi transmite problema colegilor mei și vom reveni când avem un răspuns.

Anonim
Neaplicabil
Te rog frumos, multumesc. Chiar nu ma asteptam sa nu vada nimeni nimic de atata timp pe retea. Absolut toate persoanele din retea din oras au probleme mari.

DanielaH
Moderator
@simple_dreams, problemele sunt indoor sau outdoor?

Neaplicabil
Cel mai probabil una dintre antenele din zona nu mai e alimentata sau e avariata in momentul asta, ceea ce te afecteaza inclusiv pe tine. Cam asta e cauza de obicei. Daca e avarie, in general se remediaza. Cand? Asta numai cei care se ocupa efectiv de asta pot sa stie. Daca trebuie adus echipament, cred ca poti sa treci linistit la alt operator de telefonie pentru cativa ani, pentru ca sansele sunt minime sa se rezolve. Echipamentele de genul asta sunt foarte scumpe, si atunci, daca Orange nu considera ca merita investitia, n-o sa ai semnal, sau o sa ai un semnal foarte slab si o sa ti se descarce bateria vazand cu ochii. E atat de simplu. Cat despre serviciul de relatii clienti, stiu foarte bine la ce te referi. Pentru ca am mai nimerit si eu operatori cu care nu am prea reusit sa ma fac inteles. De-aia in general prefer chat-ul Djingo. Acolo de obicei dau peste oameni ok al caror scop nu e sa incheie cat mai repede apelul, ci sa te ajute. Nu mereu se poate, si asta nu e vina lor, dar macar incearca. 🙂 Asa ca personal iti recomand varianta asta de comunicare.

Anonim
Neaplicabil
Problemele sunt si in exterior si in interior. Pe toate sectoarele face asa. Site-ul are alimentare, nu e asta problema. Sunt altele la mijloc. Repet, problema se manifesta la toti clientii Orange din oras.

Anonim
Neaplicabil
Ok, deci am aflat ca sunt probleme mari aici. Acum ramane sa le si rezolve cineva, ca platesc degeaba contractele, eu trebuie sa folosesc alt furnizor sa fac treaba.

DanielaH
Moderator
Am aflat de la colegi că, într-adevăr, există un incident la antenele care acoperă localitatea Sânnicolau Mare, precum și împrejur. Situația este cunoscută și am primit un termen estimativ de rezolvare pentru data de 9 dec. 2020. Te ținem la curent dacă primim și alte detalii. Mulțumim pentru înțelegere.

Anonim
Neaplicabil
DanielaH, nici nu stiu cum sa iti multumesc! In sfarsit o persoana normala in firma asta, care ma lamureste. Nu am cu cine sa discut nimic tehnic, o spun cu o tristete imensa. Te rog sa ma tii la curent pe privat daca e ceva. Repet, iti multumesc mult ca mi-ai confirmat ceea ce am sesizat deja si ca nu sunt probleme doar la mine.

Neaplicabil
🙂 Asta iti spusesem si eu. Problema e o antena (sau mai multe) care deservesc toata zona. Bine ca se rezolva in cateva zile. 🙂 Te asteptam cu vesti bune.

FLo1
#StarMember
@simple_dreams: reactia ta am avut-o si eu cu mai bine de un an in urma si exceptand confirmarea problemelor nu am obtinut nimic. Aaaa, ba da, am obtinut o multitudine de promisiuni de remediere IMEDIATA. De atunci am obosit sa reamintesc problema trimestrial, oricum nu te mai baga nimeni in seama dupa o vreme. Solutia ideala e o rezerva.... calda (iar asta e o explicatie tehnica, din domeniul electro-energetic).

Anonim
Neaplicabil
Se pare ca s-a remediat, dar inca astept de la cineva oficial un raspuns cum ca s-au solutionat problemele. Mi-as fi dorit mai multa transparenta si comunicare, macar un SMS sa fi primit, avand in vedere impactul major.

DanielaH
Moderator
@simple_dreams, confirmăm și noi că lucrările au fost finalizate. Ieri au fost efectuate ultimele verificări și colegii s-au asigurat că toți parametrii sunt în regulă.

Anonim
Neaplicabil
Multumesc mult, confirm ca e ok. Sper ca data viitoare sa existe o comunicare mai buna...asa ar fi normal si din respect pentru clienti.

Anonim
Neaplicabil
Au trecut trei luni de la ultimele probleme si in seara asta a cedat iar reteaua... ce se intampla? Mai inainte a picat de tot de vreo doua ori, acum stam pe 800 de pe RS Vodafone.