anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Probleme cu apel Wi-Fi/ Wi-Fi calling

Lori_02
Junior
Bună ziua, am sesizat faptul ca funcția wifi calling nu funcționează cum ar trebui. In ultimele zile nu mai pot sa sun dacă funcția este activă. Sau dacă primesc un apel nu aud cealaltă persoană sau ei nu mă aud. Routerul nu poate fi de vină (până acum a funcționat). Problema nu poate fi nici de la telefon iPhone 11 pro. Aceeași problemă apare și la un galaxy s21 și s10. Când apelez pe cineva imi ia aproximativ 10 secunde până încep sa aud tonul de așteptare.
1 Soluţie acceptată‚

Muchalucha
Cunoscător
Solutia pe care am gasit-o a constat in telefon la 300, spus franc ceea ce doresc. Apelul meu prin WiFi era in asteptare pentru verificare. Asa ca doamna amabila mi-a reinitializat serviciul si fara sa fac nimic s-a activat! Merge la cat am testat. Primesc apel si pot sa sun! Apel WiFi nu este legat de 5G sau 4G pentru ca practic folosim serviciul asta cand semnalul este inexistent deci nimic nici macar Edge. Si foloseste pentru ca sa suni si sa fii sunat. Despre sms prin WiFi este fara interes. Avem iMessage, Signal, Whatsup si ce mai sunt. Este aberant sa zici ca nu poti prin wifi sa trimiti mesaje scrise. Orange a fost primul cu VoWiFi si ma miram sa nu mearga, dar sunati la 300 si va doresc sa dati peste cineva amabil si cu siguranta va va ajuta!

Vizualizare soluţie în postul original

29 Răspunsuri 29

FLo1
#StarMember
@Lori_02: nu ai specificat: ai abonament sau prepay cu opțiune de minim 5€ activă pe cont? Dacă nu ai resurse 4G disponibile, atunci apel wifi nu este funcțional, chiar dacă e activat din telefon.

Razvan
#StarMember
@flo, serviciul wifi este funcțional cu probleme în timpul apelului. @Lori_02 Dacă problema persistă și în alte locuri, cel mai probabil este o problemă pe servere Orange și în acest îți recomand să deschizi un ticket la ORO.

FLo1
#StarMember
@Razvan: ”Cum le știi tu pe toate!”... Activ nu înseamnă funcțional. Dar mai bine revenim la topic. @Lori_02: Ai aceiași problemă și în cazul VoLTE sau doar în cazul VoWiFi? Ar merita analizată și rețeaua, nu doar aparatul. Problema e mult prea răspândită (și la modele diferite) pentru a fi exclusiv o problemă de aparat. Pe de altă parte, ar merita încercat aparatul în cauză și cu un alt SIM (număr) care ești sigură că este funcțional (nu activ). Repet: Activarea e o simplă formalitate. Funcționarea depinde în mare parte de rețea și operator.

mihai_13
Maestru
- Sa Nu uitati O "chestie" importanta mai ales la telefoanele Samsung (iphone nu am avut niciodata si nici nu vreau sa am 🙂 ) este neaparat necesar sa ai firmware/software branduit de portocala ca sa-ti functioneze corect wifi-call sau volte HDvoce etc - Se poate intampla ca in urma unui uptodate efectuat de "firma mama" (samsung etc) Orange sau samsung sa "uite" sa execute patch level ( #CSC - Enabled Additional Tweaks ) ps;cazul este punctual pentru Samsung sau Sony Xperia(la fel)

FLo1
#StarMember
@Mihai: 3 modele de Samsung, nici unul de la Orange și niciunul cu probleme de ”apel WiFi”. Orange NU condițonează funcționarea ”apel WiFi” de achiziția telefonului de la al lor Shop. La acest aspect nu are rost să căutăm nod în papura.... Orange.

mihai_13
Maestru
Florin nu este vorba de telefon cumparat de la ei(orange) .... trebuie sa ai serviciile #CSC - Enabled Additional Tweaks actualizate ... "scriu" "flasuiesc" de multi ani samsung/sony si imediat dupa ce initializezi prima data telefonul cere restart pentru serviciile oferite de orange (softul "simte" simul de la orange) asta pentru softuri custom de original ( nu se aplica in cazul AOSP gen lineage/cyanogen) - cateva cazuri din trecut https://comunitate.orange.ro/questions/2210994-sony-xperia-xz1-apel-wifi - https://comunitate.orange.ro/questions/2163807-rezolvat-hd-voce-orange-nefunctional-samsung-j5-2017-update

RafaHelper
#StarMember
@Lori_02, s-a rezolvat problema? Ai primit o solutie?

Muchalucha
Cunoscător
Au fost niste probleme pe BaseBand de la Apple. Acum s-au rezolvat cu updateul la iOS 14.7-14.7.1. Totusi Orange nu ofera VoWiFi la seria iPhone 12, 12Pro si 12Pro Max desi abonatii cu 5G au Vo5G pentru ca fara asta nu exista 5G. In Vodafone mergea VoWIFI si fara probleme chiar si pe aceste modele de iPhone. De fapt toate iPhone merg, dar pare ca Orange incurca borcanele si strica un serviciu in care era premier.

DanielaH
Moderator
@Lori_02, mulțumim pentru marcarea soluției. La tine funcționează acum apelul Wi-Fi?

Lori_02
Junior
L-am reactivat acum de două zile, nu am sesizat nici o problemă!

Muchalucha
Cunoscător
Solutia pe care am gasit-o a constat in telefon la 300, spus franc ceea ce doresc. Apelul meu prin WiFi era in asteptare pentru verificare. Asa ca doamna amabila mi-a reinitializat serviciul si fara sa fac nimic s-a activat! Merge la cat am testat. Primesc apel si pot sa sun! Apel WiFi nu este legat de 5G sau 4G pentru ca practic folosim serviciul asta cand semnalul este inexistent deci nimic nici macar Edge. Si foloseste pentru ca sa suni si sa fii sunat. Despre sms prin WiFi este fara interes. Avem iMessage, Signal, Whatsup si ce mai sunt. Este aberant sa zici ca nu poti prin wifi sa trimiti mesaje scrise. Orange a fost primul cu VoWiFi si ma miram sa nu mearga, dar sunati la 300 si va doresc sa dati peste cineva amabil si cu siguranta va va ajuta!

FLo1
#StarMember
@Mechalucha: E bine că ți-ai rezolvat situația cu apel wifi. Problema însă e mai complexă decât o vezi. Având apel wifi activat unii clienți trebuie să trimită mesaje către numere non smart sau fără aplicații instalate la destinatar în acest sens. Ce faci atunci ca expeditor? Pe de altă parte nu ignora aspectul datelor mobile (internetului) de pe cont: un număr fără date mobile pe cont (prepay sau abonament) NU ARE ACCES LA APEL WIFI. Verificat și testat personal.

Muchalucha
Cunoscător
Flo, tehnologia este facuta pentru toata lumea, dar oamenii nu sunt toti facuti pentru tehnologie. Eu zic ca persoanele care sunt dependenti de tehnologie si o folosesc in mod productiv deja au facut saltul. Cu ceilalti poti sa iei legatura prin cei care au facut saltul. La urma urmei poti sa-l suni pe cel care are doar voce si sa-l anunti ca nu poti sa-i trimiti sms acum si ca ii vei trimite atunci cand vei avea semnal GSM si nu WiFi cum ai acum. Daca trebuie, poti sa trimiti un text la un cunoscut comun care sa i-l retrimita. VoWiFi este necesar daca doar atat se poate. Pana una alta tot este o realizare. De regula persoanele despre care vorbesti prefera sa le dictezi fix ceea ce vrei sa le scrii in sms. Cand trimiti iMessage nu stii daca persoana are date mobile sau wifi si mesajul va fi sms. O sa-l primeasca cand se va putea. El oricum pleaca de la tine mesajul fara sa stii ce va fi sms iMessage. Diferenta intre iMessage si restul este ca un mesaj poate sa fie convertit in iMessage sau sms. Androizii nu pot asta.

Calinm21
Junior

Eu întâmpin o alta problema. Acasă folosesc funcția wi fi calling fiindcă semnalul in casa este slab. Când sunt in apel cu o persoana și o alta persoana încearcă sa ma sune, de cele mai multe ori nu mi apare ca am fost sunat, deși persoanele îmi spun ca lor le suna telefonul sau ca apare apel in așteptare. 
Ați mai patit ceva de genul?

Calinm21
Junior

Eu întâmpin o problema când folosesc funcția apel wi-fi. Acasă folosesc funcția wi fi calling fiindcă semnalul din casa este slab. Când sunt in apel (prin apel wi-fi) cu o persoana și o alta persoana încearcă sa ma sune, de cele mai multe ori nu mi apare ca am fost sunat, deși persoanele îmi spun ca lor le suna telefonul sau ca apare apel in așteptare. 
Ați mai patit ceva de genul?