la 28-02-2023 09:25 PM - editat ultima oară la 01-03-2023 10:32 AM de DanielaH
De ce nu functioneaza serviciul cum platim? Si de ce nu dati reduceri la abonament daca nu putem utiliza tot timpul?
la 28-02-2023 09:38 PM
Salutare!
Îmi pare sincer rău pentru situația neplăcută prin care treci.
Cred că cel mai bine este să faci o sesizare scrisă către ei de aici ( dacă ești client Orange Romania):
https://www.orange.ro/contact/
Sau de aici, dacă ești client Orange Romania Communications:
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Noi, cei din Comunitatea Orange, nu te putem ajuta, pentru că suntem tot clienți în mare parte. Scrie-le și spune-le cu încredere aceste lucruri!
Succes!
la 28-02-2023 09:50 PM
Ana Maria, bun venit in Comunitate!!!
Poti detalia ce anume te nemultumeste? Ce nu functioneaza? In ce zona sunt probleme si de cand?
la 01-03-2023 08:31 AM
va rog ! ...un moderator sa corecteze ... innebunesc daca mai citesc greseli gramaticale ....
la 02-03-2023 08:36 AM
@puskasannamaria, te așteptăm să revii cu mai multe detalii, dacă situația ta mai este de actualitate. Mulțumim.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor