la 03-11-2023 08:35 PM
cum pot sa activez o cartela orange, din moment ce nu pot sa aflu numărul de telefon al acesteia, deoarece dacă încerc să sun pentru a-l afla , primesc textul " număr neînregistrat în rețea " , text care apare oricând încerc să sun pe oricine altcineva.Acest lucru s a întâmplat și la cartela anterioară, motiv din care am și schimbat-o. Menționez că am încercat același lucru în încă 2 telefoane și același rezultat. Nu am nici un magazin orange în apropiere și am nevoie de cartelă. Nu reușesc să o activez. Ce pot să fac??
la 03-11-2023 08:46 PM
Salut,
Cartela isi ia semnal? Este o cartela noua?
In mod normal daca nu cumva cartela este expirata, ar trebui sa-si ia semnal. Dupa aceea poti afla si numarul de telefon.
la 03-11-2023 09:10 PM
@ioanabus09_: Bun venit în Comunitate. O cartelă SIM pentru a fi OK trebuie în primul rând să detecteze rețeaua și să înregistreze numărul în rețea. Dacă din diverse cauze nu este posibil, atunci singura cale este schimbarea SIM-ului într-un magazin Orange. Totuși, a funcționat înainte? De cât timp s-a întâmplat să nu fie recunoscută?
la 03-11-2023 09:18 PM
Salutare!
Din păcate, se pare că este defectă și trebuie să mergi cu ea la magazinul de unde ai cumpărat-o sau la un magazin Orange, dar cred că trebuie faci cumva și dovada achiziției.
Din păcate, dacă este problema la sim ( au mai fost), nu ai ce să faci decât să îl schimbi.Dacă zici că ai mai avut și la un sim anterior aceeași problemă, atunci este curat ghinion, dar măcar știi ce este de făcut! Probabil au fost dinyr-un lot cu probleme!
Baftă!
la 06-11-2023 12:53 PM
@ioanabus09_, s-a rezolvat situația cu SIM-ul? L-ai schimbat? Te așteptăm să revii cu informații noi.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor