Feedback rețeaua 5G pe banda N1 în București

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-04-2022 01:58 PM
De la 1 aprilie avem posibilitatea să testăm rețeaua 5G la nivel național și pe abonamentele mai mici decât Smart 15. Dețin un telefon Sony Xperia 5 Mark III, cu procesor Snapdragon 888 și în timp ce utilizez internetul pe rețeaua 5G, cu precădere în banda N1, modemul crapă frecvent și se resetează. Din ce am observat, problema care există încă de la lansarea acesteia, încă nu a fost rezolvată de tehnicienii rețelelei #1. Oare când se va remedia, din moment ce la Vodafone nu sunt astfel de probleme în banda N1? Poate acest feedback va ajunge unde trebuie și se va găsi o rezolvare, în final.
2 Răspunsuri 2
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-04-2022 02:50 PM
Razvan, ai incercat cumva, doar de test, o resetare a configuratiei de retea, bluetooth si wifi? Setarea ar trebui sa fie in setari, la system, advanced, reset options.
Atentie doar ca asta o sa stearga toate parolele de wifi si device-urile imperecheate salvate anterior. Dar…cine stie? Poate rezolva si problema asta, printre altele.
Android-ul asta pare sa aiba niste probleme destul de ciudate.
Client Orange

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-04-2022 03:47 PM
Soluția ar fi să facă swap cu Ericsson ca la Craiova/Cluj sau să vorbească cu cei de la Sony să vină cu un update deodem ca la Oppo/Xiaomi.
