anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

În cât timp se activează serviciile 5G la schimbarea abonamentului?

alexbohariuc
Junior
Salutare,
Am achiziționat acum 2 zile prin intermediul Orange un iPhone 12 pro max, alături de un abonament Smart Plus 30.
Telefonul este evident compatibil 5G, setările făcute corect (5G on, Allow more data on 5G), însă nu am încă recepție semnal 5G.
Locuiesc în București unde acoperirea ar trebui să fie 100%.
Nu au trecut încă 48h de la activarea abonamentului nou și nici serviciul Cronos nu e încă disponibil.
Durează de obicei mai mult până la activarea serviciilor sau ar trebui făcută vreo acțiune din partea mea (sunat în call center/support)?
22 Răspunsuri 22

TheSpecialist
Maestru
Salut ! Sigur e abonament Smart Plus 30 ? Eu nu stiam sa existe un astfel de abonament la Orange. Doar Smart Plus de 20 si 25 ofera acces in reteaua 5G. Oricum ar fi, serviciile abonamentului nou se activează in momentul achizitiei , imediat dupa ce a fost setat de catre personalul din Shop sau magazinul unde a fost facuta contractarea. Suna la 300 si cere lamuriri suplimentare sau foloseste Chatul din aplicatia My Orange. Succes!

delfinas
#StarMember
Bun venit in Comunitate!!! Poti suna la 300 sau sa intri pe chat, dar zic sa arunci un ochi si la discutiile pe aceasta tema, poate te lamuresti mai bine cum e cu 5G-ul. chiar si in Bucuresti: https://comunitate.orange.ro/questions/2688516-iphone-12-pro-max-lipsa-5g-bucuresti https://comunitate.orange.ro/questions/2516331-rezolvat-5g-nefunctional-iphone-12 https://comunitate.orange.ro/questions/2655071-semnal-5g-nefunctional-iphone-12-pro-rahova-bragadiru https://comunitate.orange.ro/questions/2658501-rezolvat-semnal-5g-iphone-12-pro-max-brasov In principiu, variantele ar fi sa iti updatezi sistemul de operare, sa fie minim ios 14.5.1 + resetarea configurarilor de retea si, daca nu merge nici asa, suni la 300, poate nu s-a activat in sistem/centrala accesul la serviciile 5G pt numarul/SIM ul tau. A, si ar fi bine sa ai un SIM recent, care sa suporte 5G. Probabil mai ai de asteptat, fiind si weekend prelungit si mai dureaza pana se activeaza tot ce trebuie in cazul tau.

Vio73
#StarMember & September Problem Solver
Salutare! Ar trebui să intre în vigoare exact în ziua în care a intrat în vigoare noul abonament. Dacă nu s-a activat, sună sau ia legătura cumva cu suportul Orange, pentru că ar trebui să îți apară 5g pe telefon dacă ai telefon compatibil, ai abonament activat corect, acoperire 5g, etc. Nu știu dacă ai profilul 5g activat sau poate fi chiar din telefon, care nu suportă anumite benzi . S-a mai discutat despre faptul că nu toate telefoanele suportă benzile 5g în care emite Orange. Mai sunt cazuri în care spun că nu au semnal 5g! Uite aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2516331-rezolvat-5g-nefunctional-iphone-12 Sau aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2522832-rezolvat-iphone-12-pro-5g-nefunctional Deci trebuie vorbit cu ei și sper să funcționeze 5g-ul până la urmă! Baftă!

alexbohariuc
Junior
Sigur este Smart Plus 30, atașat screenshot. Telefonul a fost achiziționat via call center. Merci

delfinas
#StarMember
Mi se pare un pret f mare. Ce ti se ofera pt acest pret?

Miha_Z
#StarMember
Buna @alexbohariuc. Acum depinde daca prelungirea a fost facuta cu implementare din ziua modificarii planului tarifar, sau de la data facturarii. Daca s-a implementat din ziua modificarii ar trebui sa ai deja acces la noile resurse ale abonamentului. Daca se va implementa de la urmatoarea data de facturare, inca ai resursele vechiului abonament.

Vio73
#StarMember & September Problem Solver
Atunci poate fi din faptul că unele telefoane nu sunt compatibile cu toate frecvențele 5g și se poate întâmpla ca prin locurile pe unde te învârți, să fie una dintre benzile care sunt incompatibile cu telefonul tău. Din păcate, este posibil ca oficial să nu se recunoască acest fapt! Eu cam asta bănuiesc și din câte văd, nu prea ești singura persoană în situația asta!

delfinas
#StarMember
Ar fi regretabil ca Orange sa vanda terminale care nu-s 100% compatibile cu reteaua 5G Orange, dar vad ca sunt mai multe plangeri legate de acest model de iPhone.

Anonim
Neaplicabil
Daca ai deja noul plan tarifar activ si nu ai acces 5G cel mai probabil nu ai flag-ul 5G pe cont, trebuie activat de un operator. Daca ai la dispozitie un telefon cu Android poti vedea acest lucru, mai ales daca ai un Samsung 5G cu atat mai bine.

RafaHelper
#StarMember
Salut @alexbohariuc, Ai rezolvat problema?

FaraUnID
Campion certificat
Cronos-ul incepe sa ofere informatii corecte dupa 2 - 3 zile. Strict in cazul de fata, in ecuatie intra week-end-ul + sarbatoarea de astazi. Pe partea de acces 5G, cel mai probabil trebuie sunat la ei pentru ca un operator sa faca o bifa pe contul tau.

alexbohariuc
Junior
Am sunat la serviciul clienti, au activat 5G, nu-l aveam. Abonamentul este activ deja, deci ar trebui să meargă. Am resetat network settings, 5G e ON. Cu toate astea încă nimic… Voi da o tură prin alte zone ale orașului poate, poate. Între timp am trimis un mail la sercivii clienți, aștept. Referitor la ce oferă abonamentul: nelimitat orice (internet, apeluri) + minute internaționale în afara SEE + aprox 40gb în roaming.

delfinas
#StarMember
Daca ai nevoie lunar de resursele alea, merită prețul. Altfel, e scump. Unii spun că să mergi la Mall Promenada, că acolo ar fi miezul lui 5G. De fapt, peste drum e și sediul Orange și așa s ar explica de ce acolo e semnal 5G bun. Daca nici acolo nu prinde 5G, înseamnă că telefonul tau nu e compatibil cu frecventele 5G ale Orange, ceea ce e regretabil, ca să mă exprim eufemistic. Dacă situația te nemulțumește, poți returna telefonul și să reziliezi contractul, dacă nu au trecut mai mult de 14 zile de când l-ai încheiat.

delfinas
#StarMember
Mi-a mai șoptit o păsărică să încerci in zona centrală, la Universitate, Unirii și la Gara de Nord, pe acolo sunt antene 5G, in rest ... mai vedem...