la 20-12-2023 02:34 PM
Buna ziua, saptamana trecuta mai exact vineri 15.12.2023 am fost sunat de la Orange sa fiu intrebat daca vreau sa trec de la actualul abonament pentru TV si internet la altul mai performat pe fibra,am fost de acord,mi s-a explicat ce trebuie sa se intample,am stabilit cat o sa coste,am stabilit telefonic ziua cand sa vina tehnicianul(la tel am stabilit pt sambata 16.12.2023,dar dupa incheierea convorbirii am primit mesaj cu alta data,adica 20.12.2023,sper ca toate convorbirile sunt inregistrate),a verificat daca exista infrastructura la locatie.In data de 19.12.2023 a venit un curier cu un plic cu contractul ,l-am semnat . Astazi 20.12.2023 la ora 08 fix tehnicianul era la usa urmand sa faca instalarea. S-a dus la "caseta " a facut masuratori si mi-a spus ca nu se poate instala FIBRA,nu exista infrastructura care sa permita!!!...Am ramas "masca",cei care m-au contactat nu stiu ce au in teritoriu?.....Eu am un contract semnat pentru ceva ce nu am....asta este ABUZ si chiar o sa-i "tarasc in Instanta",sunt clinet al Orange de f multi ani,iar ei doar isi bat joc. Asa ca daca nu sunt cautat de ei in urmatoarea perioada,o sa-i duc nitel in Instanta,doar asa poate se lecuiesc sa-si mai bata joc.
20-12-2023 02:55 PM - editat 20-12-2023 02:56 PM
Salutare!
Fiind un contract la distanță, poți să renunți imediat la el. De fapt, cred că era vorba doar de trecerea la un alt pachet, la care dacă nu ai trecut, nu ai nicio treabă.
Poți totuși să lași o sesizare din secțiunea Contact, unde le explici că trecerea nu a mai avut loc și nu au de ce să-ti ia banii pe un abonament mai mare.
Sesizarea o poți depune de aici:
https://www.orange.ro/contact/
Oricum, sunt convins că și tehnicianul a transmis că nu s-a făcut upgrade din motive tehnice!
Baftă!
la 20-12-2023 03:46 PM
De curiozitate, daca introduci manual adresa, ce servicii iti apar?
https://www.orange.ro/verifica-acoperirea/
La parinti acasa infrastructura permite fibra (prin fostul Romtelecom/Telekom Fix), dar la mine doar tv prin satelit si internet prin SIM.
In urma cu vreo 3-4 ani eram sunat si intrebam ce pot oferi la adresa. Nu avea sens sa chem pentru ceva ce stiu ca la interior nu aveam semnal pentru nevoile fixe (la interior, semnalul e foarte slab si viteza este pe masura).
la 20-12-2023 04:02 PM
Din pacate ce gasim la linkul dat de tine e foarte relativ, in unele locuri apare fibra disponibila si in fapt nu e, in altele - cum e la mine - apare indisponibila si de fapt exista. Dupa instalarea pachetului, am solicitat prin formular de contact actualizarea (evident cel putin pentru adresa mea) - dupa o luna si ceva nu au modificat nimic.
la 20-12-2023 04:06 PM
La 3 adrese verificate (a mea, a parintilor si a soacrei) doar la mine nu este fibra intrucat blocul are 6 ani si cablarea nu a fost asigurata de Telekom. La parinti si la soacra, fiind blocuri vechi cu fire Telekom, se poate pune fibra. La mine doar prin SIM si Satelit pot avea servicii fixe Orange.
la 20-12-2023 06:27 PM
Totuși, eu nu înțeleg ceva. Acum ai tot fibră sau ai ADSL?
la 20-12-2023 10:40 PM
da, Orange! ce bine că am plecat! și le voi da echipamentele pe care le am. eu nu am fibră în bloc, dar m-au legat de la Haga! oricum nu mă mai interesează! chiar așa! nici măcar nu știu cum au legat chestia asta! voi scoate fibra lor de aici! promit!
la 20-12-2023 10:41 PM
pana si Digi au instalat in bloc, cutie de fibra! Doamne! Orange! ce nu te iubesc!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor