la 26-04-2024 05:20 PM
De dimineata internetul/ cablul sunt sistate.
Atat eu cat si alte persoanhe nu am fost notificate in legatura cu acest aspect. In decursul atator ore am luat legatura cu 4 persoane diferite de la orange. Primele trei mi-au transmis ca deranjamentul este pe tot judetul Iasi, afectand anumite zone, dar nu au putut sau vrut sa imi ofere motivul acestuia si mi-au spus ca pana in 16 ar trebui sa solutionata problema.
Cea de-a treia persoana imi spune ca pana in 18 si nici aceasta nu stia cauza deranjamentului!
Halal. Maine fac reclamatie la ANPC pentru ca nu este normal ca 1, tu sa nu fi informat/ notificat cand exista situatii de genul si ti se sisteaza tot o zi intreaga (poate unii dintre noi lucreaza si de acasa - in cazul de fata eu). Si 2, nu este normal sa nu ti se poata comunica cauza deranjamentului ca macar sa stii si tu o treaba.
la 26-04-2024 05:38 PM
Buna seara! Au revenit serviciile? La noi in zona Dancu, inca nimic.
la 26-04-2024 05:41 PM
Nupe. (Tot in Dancu locuiesc si eu =)) )
Au precizat ca termen estimativ ora 18, cu posibilitatea de prelungire. Acum cu Doamne ajuta inainte.
la 26-04-2024 05:43 PM
Ahhh, surorii mele mele au estimat undeva la 72h😬. Nebuneala totala
la 26-04-2024 05:43 PM
Salutare!
Da, destul de neplăcută situația ! Probabil că este ceva grav și nu știu ce să spună concret!
la 26-04-2024 05:46 PM
Este de inteles, dar chiar si asa, normal se anunta abonatii printr-un mesaj/ mail, ceva, ma gandesc. Mai ales cand este vorba de un deranjament care are loc totusi de dimineata.
la 26-04-2024 06:18 PM
UPDATE - Am discutat acum cu o a 5 a persoana si a reusit sa imi dea o singura informatie, respectiv zonele afectatet Chicerea, Chiperesti, Goruni, Iasi, Tomesti,Tomesti (UAT), Vladiceni, dar tot nu mi s-a spus care e cauza acestuia, de ce nu ne-a notificat nimeni cu privire la acest lucru ori, cand l-am intrebat daca imi poate spune, macar, daca a fost trimis un reprezentant la fata locului/ ori daca se ocupa cineva in momentul actual de situatia aceasta, nu a vrut/stiut ce sa imi raspunda. Ah si termenul s-a mutat, acum e pana in ora 22 =D
26-04-2024 06:31 PM - editat 26-04-2024 06:38 PM
Salut @Dragos1999,
Cred ca ai nevoie sa cunoști si aceste informații daca nu ti-ai citit contractul pana acum. 🙂
Operatorii din call center nu comunica in timp real cu tehnicienii de pe teren si nu sunt obligați ca ofere informații despre deranjament, pot confirma sau infirma daca exista.
Remedierea Deranjamentelor
(1) Termenul de Remediere a Deranjamentelor Serviciului de Internet
fix este de 72 ore de la înregistrarea la Serviciul Clienți a unei
reclamații valide din partea Clientului.
(2) În cazul Deranjamentelor Serviciului de Internet fix apărute din
cauze imputabile exclusiv Orange România (de exemplu: pierderea
semnalului din motive tehnice aflate sub controlul Orange România)
care nu sunt remediate în termenul menționat la alineatul 1 de mai
sus, Clientul poate solicita despăgubiri. Aceste despăgubiri se
calculează proporțional cu Valoarea Abonamentului și numărul de
ore în care Serviciul de Internet fix nu a fost funcțional (peste 72 de
ore reprezentând Termenul de remediere), după cum este cazul.
Despăgubirile se calculează din momentul înregistrării reclamației
Clientului și se acordă prin creditarea Clientului prin factura emisă
pentru luna următoare și numai ca urmare a analizei prealabile
a tuturor circumstanțelor existente care justifică acordarea de
despăgubiri
la 26-04-2024 06:58 PM
@RafaHelper Intr-adevar cele doua mentiuni sunt stipulate in termenii si conditiile prezentate de catre furnizor, termeni pe care l-am citit), in schimb nu tin minte sa fie specificat nici un aspect referitor la informatiile pe care le pot/ respectiv nu le pot acorda cei de pe echipa de customer service. Esti liber sa ma contrazici daca ma insel si chiar te-as ruga sa imi specifici, daca poti, unde este stipulat acest lucru (poate am sarit eu cu vederea, nu contest aceasa posibilitate). Chiar as fi recunoscator.
In alta ordine de idei, ei nu comunica in timp real cu echipa tehnica alocata pe teren in schimb avand in vedere ca este vorba de un deranjament care acusica ajunge la 12 ore de cand are loc, ar trebui sa fie instintati pe plan intern, (sa se updateze situatia), ca astfel sa stie macar ce sa le comunice clientilor, ma gandesc.
Si ca sa inchei, atunci cand exista astfel de situatii, indiferent la ce servicii ne referim, clientul nu ar trebui sa fie notificat, totusi?
Iti multumesc pentru raspuns dar sincer a fost usor nefondat =/
la 26-04-2024 07:11 PM
@Dragos1999 este foarte simplu, tot ce nu este menționat in contract nu se face. Poate fi notificat clientul daca sunt lucrări planificate. Daca este deranjament nu este obligat. Tu esti obligat ca si client sa reclami nefunctionalitatea serviciilor.
la 26-04-2024 07:15 PM
Stiu că este neplăcut, am trecut prin aceeași situație de mai multe ori cu mai multe servicii. Ce îți recomand pe viitor este sa gasesti o solutie de rezervă si sa ai multa răbdare când vine vorba de a rezolva deranjamente. Toata lumea lucrează pentru a rezolva acel deranjament si in funcție de problema mai devreme sau mai târziu vei avea toate serviciile funcționale. Pana atunci multa răbdare. 🙂
la 26-04-2024 07:18 PM
De reclamat am reclamat, in schimb, este chiar si mai simplu, atata timp cat nu este mentionat in contract faptul ca ,,Operatorii din call center nu comunica in timp real cu tehnicienii de pe teren si nu sunt obligați ca ofere informații despre deranjament, pot confirma sau infirma daca exista. ” precum ai mentionat adineauri, atunci eu ca si client sunt indreptatit sa solicit aceste informatii si automat sa le si primesc, daca agentul in cauza este in cunoastere de cauza/ dispune de informatiile cerute. Prin urmare, daca nu este mentionat nimic nu are de ce sa nu imi raspunda, ca doar nu orange-ul nu functioneaza pe ideea de secretisme si de ascundem lucrurile de genul de clienti, sau asa functioneaza? Atata timp cat singurul tau argument (nevalid de altfel) este ca ei nu sunt obligati, dar nu imi poti specifica unde sunt stipulate obligatiile sau neobligatiile acestora, ori daca au sau nu voie sa divulge astfel de informatii, o sa te rog sa te abtii ori sa te intorci cu argumente valide. Ca vorba aia, nu am solicitat informatii tabu ori cu caracter personal ^^
In rest, iti multumesc pentru sfat, si culmea, chiar as avea rabdare daca 1, locul meu de munca nu ar depinde de rezolvarea acestei situatii, si 2, daca macar as primi mai multe informatii. Suntem oameni si cu totii gresim, lucru pe care il inteleg, dar dezinformarea ori lipsa de informare nu este o scuza!
O zi buna!
la 30-04-2024 09:21 AM
Dragos, s-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor