anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

ASAP by The Institute și Lidl România

FaraUnID
Campion certificat

ASAP înseamnă Armata Selectării Atente a Plasticului și are ca obiectiv mobilizarea tinerei generații să ofere un exemplu pozitiv prin propriul comportament. Arma cea mai bună când lupți pentru schimbare sunt propriile acțiuni, iar prin conținutul și activitățile propuse de platforma ASAP, tinerii sunt determinați să conștientizeze că este în puterea lor să cumpere mai puțin plastic, să îl refolosească pe cel deja achiziționat și să îl colecteze corect pe cel care nu mai poate fi folosit.

 

Armata Selectării Atente a Plasticului (ASAP) e revoluția unei generații care vrea să trăiască mai curat printr-o colectare smart a plasticului de unică folosință. E despre o nouă lume, un viitor mai eco pe care ni-l construim singuri, în care alegem să dăm block plasticului. Nu e despre eroi. E vorba despre mine, tine, noi și mulțime.

 

 

„Trăim într-o lume în care plasticul are, încă, un rol foarte important – gândiți-vă doar la câte obiecte din jurul nostru au în componență plastic, de la recipientele pentru produse de uz casnic, până la telefonul mobil și cardul bancar. Problemele apar atunci când aceste obiecte își încheie ciclul de viață, iar foarte multe dintre ele ajung în natură, afectând flora și fauna și deteriorând calitatea apei. Pentru că noi credem că educația trebuie să stea la baza oricărui efort de schimbare pe termen lung, ne bucurăm să lansăm alături de The Institute platforma ASAP, prin care ne propunem să creștem generații responsabile față de mediul înconjurător, care să devină ambasadori ai luptei împotriva poluării cu plastic”, a declarat Cristina Hanganu, Director de Comunicare și CSR la Lidl România.

 

Scopul final al proiectului este crearea unei comunități care acționează în privința utilizării responsabile și a colectării selective a plasticului, acțiuni pozitive care influențează mai apoi comportamentul întregii societăți. Totodată, proiectul demonstrează ușurința cu care pot fi luate zilnic decizii responsabile legate de plastic, cu un impact major și de durată asupra prezervării mediului înconjurător.

 

Pentru a se alătura mișcării ASAP, tinerii sunt încurajați SĂ SE ÎNROLEZE în platformă, la adresa https://asap-romania.ro/take_the_pledge.php

4 Răspunsuri 4

DanielaH
Moderator
@FaraUnID, mulțumim pentru informații! Dar ai omis să ne spui care este părerea ta despre această inițiativă. Este foarte important să aflăm în primul rând opinia inițiatorului topicului și scopul pentru care a postat informația, astfel încât să putem dezbate subiectul împreună. Nu ne dorim, aici în Comunitate, doar să dublăm un conținut existent pe alte pagini de Internet. Mulțumim și așteptăm opinia ta.

FaraUnID
Campion certificat
Parerea mea va fi in ton cu parearea lui Vio73 exprimata pe majoritatea topicurilor existente aici: INTERESANT!

Jay
Campion certificat
Eu cred ca este o inițiativa bună si e pentru toate viețuitoarele planetei.. ar fi bine daca am putea sa nu mai fim atat de ignoranți, de egoiști, rai.. lista e lunga.. macar daca nu putem sa ne implicam ca si voluntari, sa nu le mai dam, celor care pot, de lucru.. Nu stiu cat de cunoscuta este aceasta acțiune.. Eu am vazut un panou publicitar pe un bloc, dar, nu mi-am dat seama la ce se refera.. in mintea mea facand asocierea cu asap, prescurtarea frazei din engleza..

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
O acțiune care are scopul de a crea un mediu mai curat, o viață mai sănătoasă! Dacă ASAP, alături de Lidl, au această inițiativă, nu putem decât să fim în asentimentul lor și să contribuim, atât cât putem, la utilizarea responsabilă și colectarea selectivă a plasticului. Dacă am fi cât mai mulți responsabili și am face acest lucru la domiciliu sau pe unde ne deplasăm, am avea un mediu mai curat, atât pentru noi, cât și pentru alte viețuitoare, care sunt influențate direct sau indirect de aceste plasticuri și alte gunoaie. Este destul de bine că îi cheamă pe tineri să se înroleze în această acțiune, dar din păcate, nu știu cât de mulți doritori vor fi. Cred că ar fi bine să fie și mediatizată această acțiune, pentru că mulți nu am auzit de ea și poate că așa reușește să aibă mai mulți participanți.