la 15-05-2024 03:43 PM - editat ultima oară la 16-05-2024 08:54 AM de DanielaH
Salut, a rămas mama fără semnal și am introdus cartela ei în telefonul meu să văd dacă este funcțională, am văzut că nu are semnal nici pe telefonul meu și m am gândit că nu mai este funcțională cartela ei, dar după ce am introdus cartela mea înapoi în telefonul meu am avut o surpriza, nici eu nu aveam semnal, iar apoi am scos o și pe a tatei să văd dacă se întâmplă la fel și fix la fel s a întâmplat, odată ce am scos cartela din telefon nu mai e semnal sau e foarte, foarte slab, ce e de făcut?
la 15-05-2024 03:57 PM
Salutare!
Ai dat o scanare rețea ulterior?
Este posibil ca acel SIM să fie defect și să trebuiască să dai un restart sau rescanare rețele la celelalte telefoane.
Dar cel mai simplu este repornire.
Dacă nu ai făcut acest lucru, poți s-o faci și să revii pe topic.
la 15-05-2024 04:06 PM
Am dat repornire, niciunul dintre cele 3 sim uri n au semnal, rescanarea o dau din setările telefonului? Am marcat ca soluție din greseala din cauza încărcării grele a site ului
la 15-05-2024 04:16 PM
Sim-urile functioneaza in alte telefoane? Pana acum aveai semnal full in aceeasi zona?
la 15-05-2024 04:32 PM
Sim urile nu mai funcționează după ce le am scos din telefoane, nu funcționează pe niciun telefon, nu mi explic cum 3 sim uri se strică dintr o dată..., Da aveam semnal bun (47-57 ms) prima data am crezut că e doar la al mamei problema, țin să menționez că în telefonul tatei nu a intrat sim ul mamei ca să se "molipsească" de la el sau orice altceva
la 15-05-2024 04:56 PM
E ciudat, foarte ciudat!
Cum scanezi?
De la setări - rețea ( rețele mobile)- selectează rețea. Sigur, poate să difere de la model la model, dar tot pe acolo.
la 15-05-2024 05:36 PM
Acum văd că au început să aibă semnal foarte slab în afara locuinței...prin gradina etc, la fel toate 3 sim urile pe orice telefon, chiar e foarte ciudat
la 15-05-2024 05:50 PM
Posibil să fie probleme de rețea la tine, ceva temporar!
la 15-05-2024 06:00 PM
Fa o sesizare către Orange prin metodele de contact uzuale.
https://www.orange.ro/contact/
Sigur există un deranjament in zona.
la 15-05-2024 05:11 PM
E extrem de ciudat ceea ce povestesti. Poti incerca o inlocuire de SIM intr-un Orange Shop dar cred ca oricum trebuie vazut ce anume cauzeaza treaba asta.
Despre ce model de telefon vorbim? Ai incercat sa bootezi in Safe Mode?
15-05-2024 05:18 PM - editat 15-05-2024 05:20 PM
Poate este o problema locală de semnal în zona in care te afli.
Poți încerca testarea semnalului într-o altă zonă sau macar sa fie la exterior.
la 15-05-2024 05:38 PM
Stefan, bun venit in Comunitate!!!
Ai incercat sa selectezi manual reteaua?
la 15-05-2024 05:45 PM
@Stefans85: Bun venit în Comunitate. Deci cum este semnalul? "Nu mai e sau e foarte slab"? Dacă "nu mai e semnal" atunci sunt probleme cu SIMul și vei vedea pe telefon mesajul "no service". Atunci SIMul trebuie schimbat. Altfel, dacă ai doar simbolul semnalului fără prea multe linii, atunci trebuie doar căutată o zonă cu semnal mai bun.
Nu funcționează nici apelarea și nici internetul pe telefon?
la 15-05-2024 06:56 PM
Până acum ceva timp nu era deloc, acum e foarte slab, telefoanele sunt: Motorola e40, Huawei y6p, Motorola g31, Samsung s21 fe, testate toate 3 sim urile, am incercat sa setez manual rețeaua și tot la fel, i am dat și reset, uneori e foarte slab și alteori e "no service", o să-i dau pornire în safe mode, am incercat sa va răspund tuturor aici, poate e o problemă în zonă, dar e foarte ciudat cum a inceput sa fie doar atunci când am scos sim urile din telefon, mulțumesc
la 15-05-2024 07:22 PM
Văd că acum și a mai revenit, sper sa fie ok
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor