la 15-06-2024 10:00 PM
În ceea ce-l privește pe Hăbud, i-am cerut de mai multe ori lui Orange să găsească o soluție.
Am fost supus la numeroase teste.
Cerere de schimbare a cartelei sim.
Teste.
Și așa mai departe.
Ultima persoană cu care am vorbit mi-a spus că nu are informații despre Nokia G50.
Dar probabil că telefonul tău este defect, pentru că noi transmitem pe 3G, dar tu spui că telefonul tău indică 3G, Edge, H+, 4G.
Și da, buna mea doamnă, telefonul meu indică calitatea semnalului primit.
Așa că, ca un ultim test, mi-am cumpărat o cartelă Telekom Rom.
Nokia G50 poate folosi 2 dacă scoți cardul de memorie.
REZULTAT:
Cu cardul ROM Telekom, primesc semnal dublu.
Nu doar în grădină, ci și în interiorul casei, unde semnalul Orange este aproape inexistent și în bibliotecă, unde masa de cărți ar trebui să fie o barieră.
Așa că întrebarea este simplă: pe cine păcălim?
Dovada este că antenele Orange Telecom sunt o glumă, o farsă.
Este timpul să nu mai luăm clienții drept idioți.
15-06-2024 10:07 PM - editat 15-06-2024 10:08 PM
Salut,
Trebuie să privești partea buna a lucrurilor și anume că ai alternativa.
Restul este doar stres și pierdere de timp.
la 16-06-2024 10:00 AM
Doar că :
Alternativa este de a schimba numărul de telefon de pe :
Papetărie
Plicuri
Cărți de vizită
Site-ul web
bănci
Facturi
Aș putea să vă spun că nu voi mai face reclamă acestei companii pentru mult timp!
la 16-06-2024 10:02 AM
Soluția este portarea.
la 16-06-2024 12:52 PM
De ce să schimbi numărul când poți alege orice rețea consideri că este ok în zona de domiciliu /activitate? Sau dacă așa dorești, atunci consider alegerea personală, nu impusă.
la 15-06-2024 10:14 PM
@Tiki: Nimeni nu este perfect. Cu toții încercăm să oferim ce se poate mai bun. Însă acolo unde nu sunt posibilități de mai bine/mai mult, este recomandat să căutăm alternative. Faptul că ai găsit o alternativă mai bună nu poate fi decât un fapt excelent pentru tine. Important este să fi mulțumit de serviciile utilizate, indiferent de cine ar fi acestea furnizate.
Mulțumim de mesajul tău și te mai așteptăm în Comunitatea Orange. Toate bune.
la 15-06-2024 11:48 PM
Salut @Tiki,
Important este sa gasesti rețeaua cu cea mai buna acoperire pentru tine si sa treci la ei. Daca Orange nu are semnal acolo nu are rost sa stai la ei.
la 16-06-2024 05:27 AM
Salutare!
Important este să sesizezi în scris, pentru că unii consultanți nu sunt în asentimentul clientului sau pur și simplu, nu se pricep.
Alternativa poate fi o soluție, dacă nu se poate sau nu se vrea să se rezolve situația.
Important este că ți-ai făcut datoria și ai arătat care sunt problemele, iar ei trebuie să se apuce de treabă.
Succes!
la 16-06-2024 10:07 AM
Am de gând să scriu "experiența Orange" pe spatele fiecărei facturi.
Clienții mei vor avea o idee excelentă atunci când va trebui să aleagă serviciile de telecomunicații.
16-06-2024 11:33 AM - editat 16-06-2024 11:36 AM
Experiențele individuale nu sunt elocvente, pentru că probleme asemănătoare pot exista și la alți operatori, în alte locații. Mă refer la ceea ce spui legat de facturi.
Eu am avut o astfel de experiență cu Orange, tot într-o zonă rurală, dar am rezolvat după multe insistențe, timp pierdut și nervi consumați. Iar acum, totul este destul de bine! Bine, asta cu mulți ani în urmă!
la 16-06-2024 12:55 PM
Aș solicita și eu o "factură" chiar și numai pentru "recenzia" cu dedicație de pe verso la factura respectivă. Ar fi ceva "must seen that".
la 16-06-2024 11:44 AM
Salutare,
Buna observatia, nici la Varnita (PH) nu e mai bine, am facut si eu sesizari si degeaba...din pacate.
la 17-06-2024 10:12 PM
Salut! Pentru rezolvarea problemelor legate de semnal este necesar să depuneți o petiție către Orange de cât mai mulți abonați/clienți prepay orange/fostul oroc pentru creșterea acoperirii in zona Hăbud (Ph).
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor