anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Date mobile nefunctionale

nicolet_butucar
Începător
In urma cu doua zile am reincarcat contul prepay pentru a mi se reactiva optiunea, ulterior activandu-se spre dimineata. Urmatoarea zi totul a fost ok, dupa care am inceput sa nu mai pot folosi datele mobile, desi in bara de sus apare 3G, in loc de 4G cum aparea pana acum, si nu reusesc sa accesez nimic in timpul folosirii datelor mobile, ca si cum nu as avea MBs/GBs. Am optiune activa cu resurse de internet + bonusul oferit de orange, insa degeaba. Am schimbat cartela la un orange store si degeaba, si pe alte telefoane mobile am incercat cartela si tot nu pot folosi datele. In moment folosirii datelor mobile, nu se incarca niciun browser, aplicatie si in bara de sus apare doar 3G. Am reconfigurat setarile de retea ale telefonului insa fara succes, tot nu pot folosi datele mobile. Astept rezolvare din partea dvs.
4 Răspunsuri 4

Trixen_old
Cunoscător
Salut, Din moment ce a functionat intr-una din zile, problema probabil nu este de ordin tehnic. M-as uita in telefon daca exista vreo aplicatie (gen TikTok) care a consumat TOATE datele mobile peste zi/noapte. Sunt colegi care au patit-o foarte urat cu astfel de aplicatii. Daca nu este cazul, m-as uita in contul Orange daca serviciul de internet mobil mai este activ pe acel numar. Daca nici asta nu este problema, as lua prin chat legatura cu un reprezentant si as cere sprijin punctual; un consilier poate sa iti confirme daca e o problema de la tine sau este vreo restrictie de care nu stii. Din moment ce ai incercat si cu alte telefoane am scos din calcul setarile telefonului (ex. date dezactivate) sau profil de acces incorect.

Vio73
#StarMember & September Problem Solver
Ai verificat dacă mai ai trafic, să nu fie vreo aplicație care să-ți fi păpat traficul de net? Există destule situații, așa cum spunea și colegul, când au rămas imediat fără trafic din diverse motive.

Anca07
#StarMember
Poti sa ne spui ce telefon utilizezi? Indiferent de locatie, semnalul este foarte slab sau doar in casa?

DanielaH
Moderator
@nicolet_butucaru, s-a rezolvat situația cu datele mobile? Ai făcut verificările sugerate de ceilalți membri care ți-au răspuns? Revino, te rog, și oferă-ne mai multe detalii. Cu siguranță răspunsul tău îi va ajuta și pe alți membri ai Comunității.