anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Mi-am reîncărcat cartela acum 2 zile și azi îmi spune ca nu mai am minute

JuliaDaiana0615
Începător
Mi-am reîncărcat cartela acum 2 zile. Azi primesc mesaj ca am 0 eurocredit activ. Nu îmi mai pot folosi minutele mesajele nimic. Nu îmi mai apare opțiunea deloc. Mi-am dat și resetare la telefon deoarece am mai auzit pe cineva pățind la fel și tot nimic.
11 Răspunsuri 11

Jay
Campion certificat
Buna! Esti in tara sau in roamning? Ai incarcat sigur cu optiune, nu cu credit?!.. Ca, in 2 zile, greu de crezut ca ai consumat atat de multe minute.. si la optiunea de 5 euro sunt 1000 minute nationale..

JuliaDaiana0615
Începător
Buna. Sunt in tara. Sunt foarte sigura. Mi-am reîncărcat direct cu minute de la magazin. Stiu..asta e si ideea nu aveam cum in 2 zile sa le folosesc toate.

teacher_
#StarMember
Salut! Poți să pui un screen shot cu mesajul primit când ai reîncărcat?

Jay
Campion certificat
In cazul acesta, va trebui sa vorbesti cu Orange, pentru a face o verificare in sistemul lor, sa nu fie vreo eroare, din contul My Orange aplicatie la sectiunea Contact, sau, prin una dintre variantele de aici.. https://www.orange.ro/contact/ Comunitatea este formata, in majoritate, din clienti..

JuliaDaiana0615
Începător
Din păcate nu am cum sa pun screen shotul deoarece nu mai am mesajele fiindcă am dat resetare la telefon ..cineva a mai pățit așa și după ce a dat resetare la telefon i-au mers. Oricum nu cred că e problema cu telefonul. Tot la fel îmi reîncărcam și până acuma și nu am mai avut niciodată problema asta.

RafaHelper
#StarMember
Salut @JuliaDaiana0615, Daca apelezi *133# ce scrie in mesajul primit?

JuliaDaiana0615
Începător
Asta imi apare daca sun la *133#

mihai_13
Maestru
cred ca "vanzatoarea" care zici tu ca ti-a incarcat cartela NU ti-a incarcat cu optiune de minute si net , ci a incarcat cartela cu x euro pe care in doua zile le-ai consumat ... incearca sa vorbesti cu un operator orange si cere detalii in ce fel s-a facut incarcarea cartelei tale ... poti folosii alt nr de telefon ca sa suni sau direct pe chat Djingo

FaraUnID
Campion certificat
@JuliaDaiana0615 Din contul tau, mergi la sectiunea Reincarcari -> Istoric reincarcari. In sectiunea Istoric Reincarcari ar trebui sa vezi reincarcarea efectuata si daca a fost credit sau optiune. Ce spune acolo?

JuliaDaiana0615
Începător
Îmi spune ca nu am efectuat nici o reîncărcare ...

JuliaDaiana0615
Începător
Deci S-ar putea sa fi găsit cauza. Mai mult ca sigur mi-a reîncărcat cu credit in loc de minute.. in data de 1 Februarie aveam minute și după câteva zile mi-au expirat iar in data de 5 mi-am reîncărcat și se vede clar ca acolo apare credit in loc de minute.. Va mulțumesc tututor.