la 23-05-2024 03:26 PM - editat ultima oară la 29-05-2024 08:12 AM de DanielaH
Salut lume, poate mă ajutați și pe mine cu ceva. De o vreme, adică de mai bine de un an, am probleme cu apelurile telefonice - ori mie îmi dă "apel terminat" fără să intre apel când sun pe cineva, ori altora le dă "apel terminat" când mă sună pe mine. Nu întotdeauna se întâmplă dar destul de des. Am încercat multe - restart telefon, am pus și am scos telefonul din mod avion, am actualizat aplicații, am dezactivat - reactivat cartela, am dat restart din fabrică telefonului, îmi actualizez software-ul de fiecare dată când mi-o cere telefonul- nu știu ce să mai fac. Menționez că folosesc aceeași cartelă cu același nr de telefon de vreo 7 ani încoace. Am și schimbat telefonul o dată, de când mi se întâmplă asta.
23-05-2024 03:28 PM - editat 23-05-2024 03:47 PM
Salut Stefi,
Din ceea ce descrii, problema pare de retea.
Cum stai cu semnalul in zona? Ai incercat sa treci telefonul pe 3G (in caz ca era pe 4/5G)? Ai observat vreo diferenta?
Folosesti serviciile VoLTE (Voce pe LTE) si VoWIFI (Apel WiFi)? Ai observat vreo diferenta intre ele?
De asemenea, despre ce model de telefon e vorba?
Observ ca ai acoperit deja destul de multe scenarii, si asta e foarte bine. Sunt doar curios daca ai incercat cumva si lucrurile de mai sus.
la 23-05-2024 03:45 PM
Salutare!
Dacă nu merge nici cu trecere pe 2g/3g sau alte variante prezentate de Radu, te sfătuiesc să ceri și o resetare de cont la Orange, spunându-le evident despre ceea ce este vorba. Sigur, asta după ce încerci și cu Volte activ și fără Volte, etc. Mă gândesc să nu fie ceva din calculatoarele lor!
Baftă!
la 23-05-2024 03:49 PM
Am pus pe 2g/3g, nimic, am pus înapoi pe 3g/4g, nimic. Abia când m-am jucat puțin cu setările Volte am mai avut un rezultat... Să vedem cât va ține 🙂 și până la urmă, acel Volte ce înseamnă?
23-05-2024 03:56 PM - editat 23-05-2024 08:42 PM
VoLTE vine de la Voice Over LTE. Sau mai pe romaneste Voce pe 4G (LTE). 🙂
Ideea e ca 4G-ul asa cum e el, este o retea de date. Deci, ca sa-ti functioneze si serviciul de Voce pe 4G, ai nevoie de suport, atat pe partea operatorului, cat si pe partea telefonului. Altfel, in lipsa lui, apelul trece pe 3G/2G, in functie de ce anume ai disponibil.
VoWIFI este si el un serviciu foarte misto, dar de asemenea dependent atat de telefon cat si de operator. Cu VoWIFI poti face apeluri de voce pe WIFI. De obicei foarte util in zonele cu semnal slab.
Deci, intre cele doua, in cazul tau, daca semnalul nu e extraordinar in zona in care te afli, te-ar ajuta mai degraba VoWIFI decat VoLTE. Asta presupunand ca ai WiFi, binenteles, si ca ai viteze relativ decente. :))
23-05-2024 03:54 PM - editat 23-05-2024 03:56 PM
la 23-05-2024 03:56 PM
Offf a mers de două ori, acum iar nu merge ☹️ să fie probleme cu cartela mea oare? Sau o fi vreo eroare a celor de la Orange?
la 23-05-2024 04:01 PM
Cu toate ca nu as elimina cu totul posibilitatea unei probleme de SIM, as tinde sa cred ca mai degraba problema ar fi la operator.
Binenteles, daca ai cumva un Orange Shop (vezi sa fie SHOP nu Store) prin zona, si ai chef de o plimbare, poti sa faci si o inlocuire de SIM.
Dar atentie mare la ce semnezi. Inlocuirea de SIM nu are legatura cu trecerea pe abonament. Nu e o conditie pentru asta. Deci, daca ti se spune ca nu se poate face inlocuire de SIM decat daca treci la abonament, poti sa ceri sa vorbesti cu un superior, pentru ca e clar ca angajatul respectiv nu vrea decat sa isi faca target-ul de abonamente.
Deci, de retinut: inlocuirea de SIM se poate face fara nicio problema, cu conditia sa poti dovedi ca SIM-ul iti apartine (la Prepay sunt cateva intrebari de securitate), si sa aiba SIM-uri blank in magazin. Atat. Nu e conditionat de nicio trecere pe abonament sau mai stiu eu ce prostii o sa incerce sa-ti bage pe gat cei din magazin. Nu exista asa ceva.
la 23-05-2024 03:59 PM
Poți face o sesizare către ei, din aplicația My Orange -Altele (cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback- Scrie-ne (Transfer operator).
Poate fi ceva din contul tău de utilizator!
Baftă!
la 23-05-2024 04:08 PM
Mulțumesc mult pentru răspunsuri!
la 23-05-2024 04:30 PM
Cu drag!
la 23-05-2024 05:34 PM
Problema o ai într-o anumită zonă sau oriunde te-ai afla?
Ai putea incerca și o schimbare a cartelei.
23-05-2024 06:14 PM - editat 23-05-2024 06:15 PM
Soluția și cauza este simplă: dacă e hardware (aparat) poți afla experimentând un alt device. Dacă e de la operator atunci cauza este semnalul. De asemenea, cauza poate fi generată de ambele părți: apelat/apelant.
la 24-05-2024 09:05 AM
Cand eram la OROC, in urma cu vreo doi ani, am intampinat aceasta problema. Am sunat la 300 si s-a depus sesizare catre departamentul tehnic, dupa care s-a rezolvat. De atunci functioneaza normal
la 28-05-2024 10:31 AM
@Stefi94, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor