la 27-01-2025 03:14 AM - editat ultima oară la 27-01-2025 08:31 AM de DanielaH
am o cartelă prepay , numărul de telefon încă îmi apare în setări , încă nu a fost alocat altcuiva , dar acesta nu a fost reîncărcat din iulie 2021 , doresc reactivarea cartelei deoarece nu pot reîncărca acest număr
la 27-01-2025 05:24 AM
Salut,
Te poți deplasa într-un Orange shop și poți cere reactivarea cartelei (va fi nevoie cel mai probabil sa îți faci in abonament pentru recuperare numărului).
Șansele sunt mici sa nu fi fost alocat având în vedere că nu ai încărcat cartela din 2021.
Ai incercat sa suni pe numarul respectiv?
Înainte de a merge într-un magazin fizic poți contacta serviciul clienți și vezi daca te pot ajuta cu informații despre disponibilitatea numărului.
la 27-01-2025 06:18 AM
Salutare!
Dacă nu a fost alocat altcuiva numărul respectiv, mergi la un Orange Shop sau sună la Serviciul clienți și cere trecerea acestui număr pe abonament. După atâta timp, nu cred că îl vei mai putea recupera în alt mod. Sigur, dacă chiar îți dorești recuperare numărului respectiv!
Baftă multă!
la 27-01-2025 09:13 AM
Salutare!
Desi putin probabil, dar mai ai cartela fizica si ai semnal? Daca da, recomandarea ar fi sa suni sa vezi daca mai primeste apeluri. Iarasi, daca da, reincarca.
Daca nu ai cartela fizica si/sau nu mai ai semnal, singura varianta ar fi sa faci abonament.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor