anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reîncărcare online - pot recupera banii pentru o reîncărcare?

MirunaG
Începător

Bună ziua,

Astăzi am vrut sa încarc un nr. de telefon din aplicație cu optiunea de 12E. Am parcurs pașii, am introdus datele cardului, dar nu am primit notificare cum să autorizez plata. Ulterior, pe site s-a afișat mesajul ”Pagina ceruta nu a fost găsită”. Crezând că e o eroare, am mai parcurs toți pașii încă o data. Aparent banii mi-au fost retrasi pentru două reîncărcări. Ce pot face in aceasta situație? Pot recupera banii pentru o reîncărcare? 

8 Răspunsuri 8

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Buna Miruna,

Daca nu au fost inca retrasi (sunt doar blocati, nu si retrasi), in teorie s-ar putea face ceva, in sensul ca Orange ar putea sa nu-i mai retraga, caz in care se reintorc automat in cont dupa o anumita perioada (in general 14 zile). Dar nu stiu daca un consultant Orange poate accesa genul asta de informatii, deci, mai simplu ar fi sa-ti crediteze cei 12 euro pe contul My Orange. Ceea ce probabil o sa si faca.

Acuma, referitor la problema asta, nu stiu ce sa-ti zic. Nu am mai intampinat eroarea asta pana acum, iar noi, cei de aici din Comunitate suntem, in mare parte, clienti ca si tine. Deci, nu putem vedea concret ce s-a intamplat in cazul tau.

Ce pot sa-ti recomand este un apel la 300 (ramura 5-2-0), ia legatura cu un operator si vezi exact daca banii au fost retrasi, si ce se poate face in cazul asta.

Alternativ, cu toate ca iti recomand varianta cu apel, poti folosi si chat-ul Djingo. Dar in caz ca nu te pot ajuta ei, iti recomand sa incerci si varianta cu apel. Pare sa faca o diferenta destul de mare in rezolvarea problemei.

Client Orange

MirunaG
Începător

 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Redirectarea pare sa fie ok (ca si cand reincarcarea s-a produs cu succes) dar cred ca nu mai exista acea pagina, motiv pentru care iti da eroare.

Pe viitor, poti incerca sa incarci din aplicatie, in loc de site.

De asemenea, am rugamintea sa stergi/acoperi adresa de email. Nu avem voie date personale in comunitate. In plus, intrucat suntem in mare parte clienti, nici nu ajuta pe nimeni.

Deci, eroarea trebuie trimisa mai departe (poti trimite pe adresa: serviciul.clienti@orange.ro ), iar pentru rezolvarea reincarcarii, cum am zis, trebuie sa iei legatura cu un consultant. 

Client Orange

FLo1
#StarMember

@MirunaG: Bun venit în Comunitate. Mesaj de confirmare a încărcării ai primit? La ambele încărcări? Este un criteriu de care te poți "agăța" într-o discuție obligatorie cu cei de la serviciul clienți. Apel la 300 sau chat Djingo. Oricum până luni nici banii nu vor fi retrași de pe card, dar nici disponibilitate nu cred să găsești la Orange, fiind weekend. În cel mai rău caz ți se va converti o încărcare în credit, pentru o utilizare ulterioară. Succes.

DanielaH
Moderator

@MirunaG, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

Bună. Da, s-a rezolvat. Mi s-a converit o încărcare în 10 euro credit, pentru reîncărcările viitoare. 

@MirunaG: Totu-i bine dacă se termină cu ...bine. 😉 E bine că s-a remediat/rezolvat problema și te mai așteptăm în Comunitate și cu alte contribuții. 

DanielaH
Moderator

Mulțumim pentru confirmare! Ne bucurăm că ai rezolvat și te mai așteptăm în Comunitate.