la 16-08-2023 07:53 PM
Am deținut vreme de 11 ani un număr de Vodafone extrem de frumos. Pe 08.08.2023 am hotărât să îl portez în Orange, de la Prepay tot la Prepay. Portarea trebuia să aibă loc Joi, 10.08.2023, la orele 14:00 Doar că Miercuri, 09.08.2023 am primit mesajul de confirmare de la Orange că portarea se va efectua peste 24 de ore Joi, am luat acest mesaj ca pe o garanție a portării și am trecut numărul de Orange provizoriu pentru portare în Yoxo. Aici am greșit, am zis că Yoxo e cam tot Orange, dacă folosește rețeaua Orange. După o oră am anulat abonamentul Yoxo și am bifat că renunț definitiv la numărul Orange. A doua zi, Joi 10.08.2023 la orele 14:00 Vodafone a dezactivat numărul meu pentru a fi liber pentru portare. Dar sistemele Orange nu au verificat dacă numărul provizoriu mai e activ în rețeaua Orange și nu au mai avut pe ce număr să aloce numărul meu de Vodafone care a ajuns pe serverele Orange Dumnezeu știe unde. Vodafone confirmă că nu mai e la ei. Dacă îl apelez de pe un alt număr de telefon țiuie de 3 ori ca număr portat dar nu sună, îmi apare ca număr invalid. Pe portabilitate.ro apare că e portat în Orange. Sun la Orange de 6 zile iar ei îmi zic că se lucrează la problemă. La ce lucrează? Unde caută ei numărul meu de Vodafone de nu-l găsesc să îl activeze în rețeaua Orange pe Prepay și să mi-l dea? Au recuperat din Orange numărul provizoriu de Orange și au zis că vor încerca să refacă portarea. Ce portare? Din Orange în Orange? Alteori îmi spun să refac eu portarea. Păi cum dacă numărul nu mai e la Vodafone Prepay din 10.08.2023 iar eu am aruncat SIM-ul de Vodafone devenit mort? Nici numărul provizoriu de portare Orange pe care ei l-au reactivat în Orange din Yoxo eu nu mă prezint în vreun magazin din Bacău să îl iau pentru că nu îmi folosește, numărul de Vodafone a părăsit Joi rețeaua Vodafone iar portare din Orange în Orange este ilogic! Unde caută tehnicienii lui Pește numărul meu de Vodafone pierdut cine știe unde în Orange? Cum de nu îl găsesc și să îl activeze din invalid tot în rețeaua Orange la Prepay pe un SIM blank, să activeze ei cartela cu numărul meu format Vodafone într-un telefon de-al lor apoi să mă anunțe ca eu să îl scot pe SIM din magazinul băcăuan și astfel SIM-ul lor de la departament de la București să devină mort? Nu vor! Și nici nu mă sună! Cred că l-au ochit ca număr foarte scump...rețeaua "#1" prin părți!
la 16-08-2023 08:10 PM - editat ultima oară la 17-08-2023 08:24 AM de DanielaH
Poate că, urmând o oarecare logică, nu pot activa și aloca un număr format 072 pe o cartelă Orange Prepay, în magazine, chioșcuri, aprobare, etc, nu poți cumpăra și activa decât pachete cu numere native Orange, formatele 074, 075 etc! De ce sistemele Orange Joi au tras numărul eliberat de Vodafone dacă nu au avut număr de portare provizoriu activ, valid, pe SIM-ul aferent tot valid, întrucât atât numărul provizoriu cât și SIM-ul numărului provizoriu deveniseră invalid respectiv mort fiecare dintre aceste două elemente după anularea abonamentului Yoxo? Și de ce nu revine numărul în rețeaua mamă emitentă, Vodafone, că poate îl solicit pe un abonament Vodafone! Unde a ajuns numărul meu Vodafone după portarea eșuată? Undeva pe serverele Orange? Dar unde? În Cosmos? Așadar, ce am sau, mai bine zis, ce am avut începând cu data de Joi, 10.08.2023: două cartele moarte în telefon pe care ulterior le-am aruncat, mai exact cartela de Orange devenită moartă după ieșirea din Yoxo, cartela de Vodafone moartă după ce Vodafone a deconectat numărul pentru a fi disponibil pentru portare și un număr de Vodafone pierdut pe serverele Orange, cine știe unde! Invalid în rețeaua Orange!
16-08-2023 08:53 PM - editat 16-08-2023 09:04 PM
Salut,
Din cate stiu, singura metoda de a recupera un numar (din cate inteleg eu, numarul este in "gradina" Orange, si pare liber in momentul asta, deci nealocat), este prin alocarea lui pe abonament. Nu-ti recomand abonamentele in general (si banuiesc ca nici tu nu voiai abonament din moment ce erai client Prepay), Yoxo a fost cu siguranta o greseala, dar asta s-ar putea sa fie singura solutie pentru recuperarea numarului.
Eventual iti faci abonament, evident, fara telefon si alte complicatii, si il inchizi cu prima ocazie (atentie! cel mai probabil ti se vor cere despagubiri). Cu cat e perioada mai scurta, cu atat vei avea mai putin de platit (la abonamentele pe persoana fizica). Deci...cu cat mai curand, cu atat mai bine, daca scopul este revenirea la prepay. 🙂
la 16-08-2023 10:05 PM
Ai gura aurită și ești inteligent! Așa simt și gândesc și eu de 6 zile și ceva încoace...joacă teatru, nu vor să mi-l dea oricum!
la 17-08-2023 08:41 AM
Cred ca se va rezolva cumva. 🙂 Nu am intalnit niciodata un operator care sa refuze un abonament. :))
Deci, capul sus. Nu-ti pierde speranta. Va fi bine. 🙂
la 17-08-2023 08:27 AM
Salut, Adi!
Putem verifica și noi cu colegii situația numărului tău. Dacă ești de acord, trimite-ne, te rog, numărul de telefon în cauză în mesaj privat. Mulțumim.
17-08-2023 07:05 PM - editat 17-08-2023 07:10 PM
Același răspuns pe care l-ați primit îl tot primesc și eu de 4 zile încoace, niciodată cei de la tehnic Orange nu m-au apelat ci a trebuit să îi apelez eu în fiecare zi! De 4 zile încoace să presupun că vreo echipă de nu știu câte zeci de tehnicieni lucrează de zor pentru mine, la fel cum de exemplu o echipă de mari medici muncesc 12 ore pentru a reuși un transplant în premieră, unic pe Terra??? Că s-au făcut și din astea. Așa vi s-a răspuns? Că se caută a se găsi soluția cea mai bună pentru a mi se reda numărul de telefon? Tu, tehnician Orange, ori ai deja soluția ori nu o ai! Sau nu vrei să o aplici! După cum spunea ArsRadu. Am sesizat și ANCOM și mi-au răspuns la email, sesizarea mea a fost înregistrată. Eu cred că nu știu cei de la Orange cum să facă ca să nu îmi ofere numărul de telefon, este atât de frumos și de rar ca o bunăciune feminină! De 7 zile și 5 ore stau fără el!
la 17-08-2023 07:10 PM
Adi, îmi pare foarte rău pentru situația prin care treci. Dar te asigur că echipa noastră tehnică face toate eforturile pentru a o rezolva cât mai repede. Eu sunt increzătoare că vor găsi soluția potrivită. Te voi ține la curent dacă mai am noutăți.
Mulțumim pentru răbdare și înțelegere.
18-08-2023 08:05 PM - editat 18-08-2023 08:22 PM
Au trecut deja fix 8 zile și 6 ore de când numărul meu de telefon a rămas captiv undeva pe serverele Orange. Muncesc de zor băieții, observ, pentru a găsi soluția cea mai bună pentru mine, pentru a-mi reda numărul de telefon. De ce nu aleg una mai puțin bună? Să înțeleg că sunt pe calități soluțiile astea? Că nu am nevoie neapărat de soluția Premium! Dar au, oare, cu adevărat o soluție tehnică la îndemână sau au ochit numărul pentru vreun ștab? Cu care dintre mâini muncesc, sau cu amândouă? Mă refer la tastatura QWERTY. Câte săptămâni mai trebuie să aștept? Urmează o pauză de încă 3 zile până Luni! Ei chiar nu înțeleg că în cazul meu este vorba de o urgență telecom? Puteți să îi recontactați? Parcă aș fi angajat muncitori la prășit 5 hectare de porumb...
20-08-2023 12:27 PM - editat 20-08-2023 01:11 PM
Făcând abstracție, teoretic doar, de asigurarea dvs. cum că cei de la tehnic nădușesc în continuu căutând o variantă tehnică care ar trebui să existe deja sau nu, puteți reveni la cei de la tehnic pentru a obține o informație certă privind statusul lucrului? Ce tot fac ăia acolo? Puteți afla ce anume nu le reușește? Sunt 10 zile de când stau fără numărul de telefon! Update: tocmai am contactat Serviciul Clienți Orange, am nimerit aceeași operatoare care Luni mi-a reactivat numărul Orange provizoriu pentru portare și mi-a spus că numărul meu de Vodafone nu se știe exact cum a ajuns acolo, dar sigur figurează ca fiind în Yoxo. Consider că am pierdut definitiv numărul meu de telefon Vodafone și nu voi mai răspunde la acest topic. Toate cele bune!
la 17-08-2023 09:28 AM - editat ultima oară la 17-08-2023 11:29 AM de DanielaH
Salut @Adi_Constantin, nu înțeleg de ce ai porta un număr provizoriu in timp ce numărul initial se afla in proces de portare. Cred ca e important sa respecți pașii portarii si sa nu te încurci in procese. Trebuie doar sa ai răbdare pana cineva va descurca situația ta, cel mai probabil numărul tau e blocat in procesul de portare iar deblocarea presupune ca mai multe persoane sa verifice ce s-a întâmplat si fiecare sa facă ceva. Pe scurt, resurse si timp folosite degeaba pentru ca nu ai așteptat si ai intervenit in procesul de portare.
la 17-08-2023 07:23 PM
Oare ce se putea întâmpla, când eu am descris totul cu lux de amănunte? De ce verificări ar mai putea fi nevoie? Stau și acum cu cererea de portare întocmită și semnată în magazin cu o săptămână în urmă, însă nimeni nu îmi cere să o expediez via internet. Totul se află deslușit acolo!
21-08-2023 04:17 PM - editat 21-08-2023 04:46 PM
S-a rezolvat, în sfârșit. După 11 zile de trudă. Cu implicare din partea ANCOM și Orange. Numărul meu de Vodafone odinioară pierdut este acum în Orange și merge brici. Toți parametrii funcționează optim. Mai trebuie să șterg contul My Orange pe care îl făcusem atunci când am dus numărul de Orange provizoriu pentru portare în Yoxo, cont făcut cu o adresă de email făcută în grabă și să creez cont efectiv pentru numărul meu recuperat cu adresa mea de email de zi cu zi. Cei de la Orange mi-au activat numărul în gest de bunăvoință cu opțiune gratis. Nu am nimic de obiectat. Și cum în viață nu e bine să scuipi în izvorul din care te-ai adăpat cândva, celalalt număr secundar va rămâne Vodafone. E bun și Vodafone. Am și Orange și Vodafone. Dar Orange este excepțional. 4G constant oriunde la sate și în câmpuri și 5G la mine în casă, în Municipiul Bacău. Promoțional doar însă la PrePay, până pe 31 August. Fiindcă în ultimii ani am folosit doar Vodafone, acest cont My Orange l-am folosit și am postat mereu creându-l pe fostul număr de Orange al bunicii în trecut. Voi crea în curând contul meu personal. Totuși, în încheiere: să nu mai aud de Yoxo, îl urăsc! Bine că sunt mai mulți pași de făcut, de descărcat aplicații, de logări și configurări, de scanare buletin, alți pași și restart final și bine că nu se poate intra accidental în Yoxo printr-un singur click. Rămân la părerea că e rușinos ca o companie de talia Orange România să se alieze cu astfel de parteneri! De ce o fi făcut-o, oare? Se cunosc deja multiplele hibe ale Yoxo! Apropos, ArsRadu, am oferit soluție dar o las așa, nu o mai retrag! Bine totuși că nu s-a întâmplat cum ai prevăzut tu că se poate recupera un număr Orange de cele mai multe ori, adică pe abonament! Eu cerusem portare la PrePay...portare la PrePay trebuiau să facă cei de la Orange! Au avut mult de muncă tehnicienii Orange.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor