07-07-2025 07:47 AM - editat 08-07-2025 05:57 PM
Update!!! Problema s-a rezolvat, am activat opțiunile ca să fiu sigur că nu se mai joacă de-a v-ați ascunselea. Acum sper ca opțiunea 12 luni să se reactiveze singură fără intervenții de la tehnic Orange.
Salutare tuturor,
pentru că cineva mai deștept decât mine mi-a spus într-o situație asemănătoare, aici în comunitate, că trebuie să plec de la premisa că Orange va da cu o mână și va lua cu două, am făcut o captură de ecran cu opțiunile disponibile și neactivate.
Probabil nu sunt singurul afectat, dar dacă se rezolvă problema, se rezolvă pentru toți.
la 15-07-2025 10:59 AM
@alterego, colegii ne-au confirmat că situația a fost remediată. Este în regulă și la tine?
la 16-07-2025 06:49 AM
@DanielaH da, este 99% în regulă... s-au mai resetat niște date de activare, am mai primit notificări despre opțiuni care expiră și de care eu nu știu... dar per ansamblu este în regulă... încerc să nu mai suprapun opțiuni cu aceleași resurse.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor