anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu merge netul ( router Orange cu cartela prepay)

malcos
Junior entuziast

Salut! Am un router Orange cu cartela prepay.

Luna trecută a mers bine netul după ce am pus cartelă noua in el și reîncărcat cu 6E, luna asta am reîncărcat din nou dar netul nu mai merge. Creditul a fost luat de pe cartelă, dar nu merge. Îmi scrie conectat la Wi-Fi, dar fără internet connection. I-am dat un restart, am verificat cartela in telefon și nimic.

Ce e de făcut? Știe cineva?

22 Răspunsuri 22

malcos
Junior entuziast

Nu am modificat nicio setare. Pe telefon intră 3G și 4G dar nu se deschide nicio pagina de net, deci nu merge netul nici pe telefon. 

@malcos: Totuși opțiunea activată lipsește, deși nu ai acuzat că nu s-ar fi încărcat contul cu 6 eurocredit, indiferent EO sau credit. Îți recomand pentru clarificare să verifici modul de consum al creditului în ”Detalii consum”.

RafaHelper
#StarMember

Înțeleg ca ai activat din My Orange dar din mesajele primite nu reiese ca este activa. In My Orange iti apare ca find activă opțiunea?

malcos
Junior entuziast

În My Orange am doar abonamentul și istoricul reîncărcărilor de cartele

Ai aici toate modalitățile de contact către Orange: https://www.orange.ro/contact/

Apeleaza 300 - Serviciul Clienţi - este valabil și pentru clienții “Orange Romania Communications (pentru serviciile de internet, TV si Telefonie Fixă preluate de Orange România)            

Pentru persoane fizice:          

  • Accesul la un operator este disponibil de luni până vineri, între orele 08:00 – 20:00 (apel gratuit pentru clienții abonați din reţeaua Orange) şi la numărul 0374.30.03.00 (apel cu tarif normal). Pentru clienții PrePay sunt gratuite primele 2 apeluri efectuate într- un interval de 30 de zile. Începând cu al 3-lea apel din acest interval, transferul către un consultant va fi taxat cu 0.05 euro credit/minut.
  • Sâmbătă – Duminică și sărbători legale: 09:00 – 18:00

@malcos: Îți recomand adăugarea PREPAY-ului la contul abonamentului. Astfel vei putea vedea și detaliile de consum. Succes 

DanielaH
Moderator

Malcos, s-a rezolvat situația?

malcos
Junior entuziast

Da in sensul că am aflat ce s-a întâmplat și nu în sensul că după fiecare pană de curent se oprește.