la 20-04-2024 03:10 PM
Am incercat toate variantele gasite aici. Imi apar mesajele eroare conexiune sau probleme cartela SIM. Pentru Samsung s 20Fe. Nu stiu ce as putea sa mai fac.
la 20-04-2024 09:09 PM
Poți încerca și o ștergere a datelor aplicației de apelare phone call.
la 20-04-2024 09:59 PM
Dar dacă apelezi *#43# ce mesaj primești ,(cu doi #)? Acesta e pentru verificarea opțiunii.
la 20-04-2024 03:48 PM
Încearcă să contactezi Orange pe chat my orange sau la numărul 300 pentru mai multe informații
21-04-2024 06:28 AM - editat 21-04-2024 06:29 AM
Salutare! Pune simul in alt telefon, poate așa îți va funcționa, poate fi un bug al telefonului, eventual dă o resetare la setările din fabrică la telefon.
la 21-04-2024 09:12 AM
1. selectezi call settings
2 selectezi supplementary services
3.selectezi call waiting
si ai rezolvat 😋
la 22-04-2024 10:16 AM
@AncaMirela, ai reușit să activezi apelul în așteptare?
la 22-04-2024 10:25 AM
Nu am reusit.
la 22-04-2024 10:40 AM
Îmi pare rău.
Putem ruga și noi colegii să verifice situația ta dacă ne trimiți în mesaj privat numărul de telefon.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor