la 15-03-2024 11:09 AM - editat ultima oară la 15-03-2024 11:16 AM de DanielaH
Mi s-a închis abonamentul și vreau sa îl fac preypay sau sa îmi fac abonament la alta rețea cu același număr pe care l-am avut la abonament. Se poate face?
la 15-03-2024 11:23 AM
Salutare!
Ce inseamna inchis? Semnal la telefon mai ai? Daca nu mai ai semnal (au trecut cele 30 de zile de la cerere), nu stiu daca mai poti folosi numarul.
Totusi, daca inca ai semnal ar fi doua variante:
Portarea se poate face doar daca numarul este activ pe intreaga perioada de portare, adica nu se inchide in urmatoarele 5-6 zile.
la 15-03-2024 11:58 AM
Mulțumesc frumos am rezolvat am făcut numărul pe preypay
la 15-03-2024 11:36 AM
Buna
Suna la 300 explică situația și cere trecerea Nr la prepay sau daca nu se poate poți opta pentru un nou abonament.
Normal daca nu mai ai semnal Nr intra in carantină câteva luni după care va fi atribuit unui alt client.
Încearcă contactarea serviciului clienți totuși.
la 15-03-2024 11:47 AM
Sanda, bun venit in Comunitate!!!
Trebuia sa ceri trecerea pe prepay a numarului INAINTE de a inchide abonamentul, ca sa pastrezi numarul.
15-03-2024 03:10 PM - editat 15-03-2024 03:11 PM
Salut,
Cererea de trecere pe prepay la inchiderea abonamentului se face inainte de inchiderea lui. Daca ai inchis deja abonamentul si nu ai specificat ca vrei sa treci numarul pe prepay....nu prea mai merge. Din cate stiu eu, in cazul asta, singura varianta este, pe o perioada foarte scurta de timp (si presupunand ca numarul nu a fost realocat altcuiva), cu trecere inapoi pe abonament.
Daca tu ai reusit altfel, as fi curios cum anume.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor