la 01-10-2022 10:54 AM - editat ultima oară la 02-10-2022 10:18 AM de DanielaH
Am reincarcat un număr de telefon, deși era reîncărcat, cum pot face sa îmi anulez reîncărcarea ?
la 01-10-2022 11:46 AM
Ai reincarcat cu credit sau cu optiune?
Vrei banii inapoi? Cum ai facut plata?
De anulat nu prea ai cum sa anulezi. Odata ce s-a facut plata si banii au fost retrasi, nu cred ca mai ai ce sa faci. Daca banii nu au fost retrasi, poti eventual sa suni la 300 si sa ceri sa nu-i retraga. Ar trebui sa se intoarca automat in cont dupa 14 zile.
Cel mai bine, da un telefon la 300 si vezi ce solutii iti recomanda. Momentan sunt destul de multe necunoscute pentru un raspuns concret.
la 03-10-2022 11:22 AM
@MirelaS22 ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor