@Anca07 Toate companiile vand si cauta sa faca profit. Conteaza insa si modul in care vinzi si cum obtii acel profit. In momentul in care calcam pe cadavre pentru a obtine profit, datele problemei se schimba.
Ma repet pentru a N-a oara. Dupa criza din 2009 - 2010 si implict restructurarile aferente, calitatea materialului uman in cadrul Orange a ajuns la un minim istoric. Daca urmaresti topicul dedicat Retentiei Orange pe Softpedia si comentariile de pe pagina de Facebook a companiei o sa observi faptul ca nu sunt un caz izolat.
In ultimii ani, Orange Romania a pierdut extrem de multi abonati cu vechime de 15, 17, 19 ani si facturi de 30, 40, 50 euro lunar, tocmai din considerentele enumerate anterior. Pentru ca acei abonati au fost tratati cu dispret si in bataie de joc de operator, in momentul in care au incercat sa-si renegocieze abonamentele si au ramas cu un gust amar.
Pentru un furnizor de servicii, aceasta ar trebui sa fie cea mai dureroasa plama pe care o poate primi: In momentul in care un client cu o vechime de 19 ani si facturi de 40 euor lunar, vine si spune "te-am salutat din mers, merg la vecini pentru ca vecinii au fost capabili sa ma asculte si sa-mi ofere un pachet de servicii bazat pe nevoile mele reale de comunicare".
Am mentionat faptul ca ar trebui sa fie, deoarece pentru unii soriciul este mult prea gros, iar altii stau pe obraz. Pacat de oamenii de caracter, angajati Orange, care incearca sa ajute in masura posibilitatilor si a cunostintelor.
Pentru restul (sau dupa caz, resutrile)...... ramane cum am stabilit.
Si iarasi ma repet, Gruplul Orange, face in Romania tot ceea ce nu poate face in tari precum: Franta, UK, etc, datorita legislatiei si amenzilor aplicate in tarile respective. Toate frustrarile acumulate sunt refulate in Roamania, pentru ca noi, ca si popor, inca din scoala am fost spalati pe creier cu faptul ca (,) capul plecat sabia nu-l taie sau dupa caz sa intoarcem si celalat obraz.