15-11-2022 06:34 PM - editat 15-11-2022 06:35 PM
Salut,
Daca suni la 335 (preferinte GDPR), si inchizi apelul in timp ce vorbeste robotul, dar PANA sa intri in vreo sectiune sa-ti exprimi acordul explicit pentru prelucrarea datelor personale, sistemul considera ca esti implicit de acord, si reseteaza totul pe default YES. Ceea ce e cat se poate de nasol.
Asta e ceea ce am primit eu dupa ce am sunat doar si am inchis apelul inainte sa intru in vreuna dintre cele 4 ramuri:
Bug sau nu, e nasol. Nu trebuie sa treaca preferintele pe YES daca clientul nu si-a exprimat dorinta in niciun fel. Ba din contra, daca nu ma insel, conform GDPR, acele optiuni trebuie sa fie default pe NO. Dar lasam la o parte treaba treaba asta.
la 13-12-2022 09:39 AM
Salut tuturor!
În urma verificărilor și testelor făcute de colegii noștri, revenim cu un răspuns pe acest thread.
Apelul la 335 închis înainte de a fi efectuată vreo selecție nu schimbă/ modifică cu nimic selecția înițială, iar SMS-ul primit confirmă preferințele deja exprimate și selectate inițial.
După feedbackul primit aici, colegii au re-evaluat textul SMS-ului și l-au modificat pentru a-l face mai clar și mai puțin confuzant.
Mulțumim încă o dată pentru topic.
la 15-11-2022 07:07 PM
@arsradu dar poate exista undeva in regulament ca doar apelul la 335 seteaza pe DA acele preferinte si nu e nevoie de o confirmare prin apasarea unei taste, ai verificat?
15-11-2022 07:30 PM - editat 15-11-2022 07:41 PM
Nu am verificat. Stii tu sa fie normal sa fie setate pe yes default..? Ca asa sunt by decault, cred ca de cand activezi cartela SIM. Ma rog, nu cred ca ar trebui sa fie pe yes default, dar un simplu apel fara nicio selectie explicita nu stiu daca ar trebui sa reseteze totul, nu?
Apropos, nu asa am lasat preferintelea alea. Toate erau pe nu, dupa apelul respectiv, cu toate ca n-am modificat efectiv nimic, toate au trecut subit pe yes.
la 15-11-2022 07:44 PM
Nu știu sa fie setate pe yes by default, trebuie verificat in termeni și condiții pentru cartela prepay 🙂
15-11-2022 07:48 PM - editat 15-11-2022 07:49 PM
Paai...t&c ar trebui sa fie in conformitate si subordonate GDPR-ului. Adica, daca GDPR zice NO by default, in absenta unui acord explicit, atunci si T&C ar trebui sa spuna acelasi lucru.
Acuma, nu stiu, poate e ceva ce-mi scapa. Dar oricum ar fi, daca tu ai lasat preferintele alea pe NO, pentru ca ti-ai facut timp sa le setezi efectiv pe NO, atunci nu ar trebui ca un simplu apel, fara modificarea acelor preferinte, sa le treaca inapoi pe YES. De-aia am considerat ca ar putea fi un bug pe undeva. Daaar...cine stie? Poate e ceva ce imi scapa mie.
la 15-11-2022 08:04 PM
De acord cu:
@arsradu a scris:Acuma, nu stiu, poate e ceva ce-mi scapa. Dar oricum ar fi, daca tu ai lasat preferintele alea pe NO, pentru ca ti-ai facut timp sa le setezi efectiv pe NO, atunci nu ar trebui ca un simplu apel, fara modificarea acelor preferinte, sa le treaca inapoi pe YES. De-aia am considerat ca ar putea fi un bug pe undeva. Daaar...cine stie? Poate e ceva ce imi scapa mie.
la 13-12-2022 09:39 AM
Salut tuturor!
În urma verificărilor și testelor făcute de colegii noștri, revenim cu un răspuns pe acest thread.
Apelul la 335 închis înainte de a fi efectuată vreo selecție nu schimbă/ modifică cu nimic selecția înițială, iar SMS-ul primit confirmă preferințele deja exprimate și selectate inițial.
După feedbackul primit aici, colegii au re-evaluat textul SMS-ului și l-au modificat pentru a-l face mai clar și mai puțin confuzant.
Mulțumim încă o dată pentru topic.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor