Soluționat! Cum aflu numarul meu de telefon Orange Prepay daca nu am credit?
Ce trebuie sa fac pentru a afla un numar de telefon pentru o cartela prepay ramasa fara credit?
Ce trebuie sa fac pentru a afla un numar de telefon pentru o cartela prepay ramasa fara credit?
Am observat că au fost câteva întrebări despre verificarea consumului pentru Orange PrePay și despre ordinea în care se consuma resursele, de aceea ne-am gândit că ar fi util un topic separat. Cum verific ce resurse mai am disponibile pe PrePay și ...
S-a portat cineva in alta rețea ? A primit oferte mai serioase sau tot așa in batjocura ca la orange ?
Mi-am reîncărcat telefonul cu o opțiune de 14 euro de aproape 3 zile si inca nu am primit bonusul de 50 de gb, imi iau tot netul ăștia. De ce optiune am nevoie pentru bonus?
Am cumparat o cartela prepay, am razuit codul de pe spate si am sunat la acel numar de pe spate. Dupa ca am terminat apelul am primit un mesaj cum ca am 5 euro in cont. Am incercat sa aprind 4G dar nu mergea. Am incercat sa sun pe cineva si imi spune...
Bună! Din greșeală am reîncărcat un număr de două ori cu aceeași opțiune. O dată s-a reîncărcat pe baza unui bon, scos dintr un POS iar a doua oară prin transfer de pe un număr cu abonament. Plata s-a efectuat în ambele locuri dar știam că nu poate f...
Cum pot afla acest număr: +40747567123 ?Mulțumesc !
La opțiunea de 5 euro se mai primește bonusul de internet de 100 GB?
Buna ziua, am o problema, mi-am încarcat acum in luna Aprilie de 2 ori telefonul, odată in 15 Aprilie 6€, după încă odată acum o zi ! Vi se pate normal ? Dintr-o data am rămas fără net plus nu puteam sa trimit nici mesaje in rețea, am cheltuit 12€ in...
Am un abonament Orange și, în contul meu My Orange am asociat un alt număr de prepay. Pentru acest nr. de prepay am activat o reîncărcare automată fixată pe data de 11 ale lunii. A funcționat perfect până azi când am primit mesajul că reîncărcarea nu...
Buna ziua, am reîncărcat cartela Prepay in my orange de 2 ori. Banii au fost retrași, însă opțiunile nu s-au activat. Nu Răspunde nimeni nici telefonic nici la mesaje.
După ora 21, la reîncărcarea prepay, nu se primește confirmare. Utilizatorul e derutat.Nu se poate face ceva in acest sens? Printr-un un soft poate?
Utilizator | Număr |
---|---|
15 | |
9 | |
8 | |
6 | |
6 |
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor