anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am încărcat din greșeală același nr. de telefon de doua ori.

41332
Începător
Greșeală omenească.
Am încărcat din greșeală același nr. de telefon de doua ori.
Ce pot să fac?
1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember
Nu mare lucru. Daca ai activat o optiune pe baza acelui credit, dar nu ai consumat din beneficiile incluse, poti sa dai un SMS cu textul CREDIT la 321 si teoretic ar trebui sa primesti creditul inapoi. Daca ai incarcat cu optiune, nu prea ai ce sa faci.
Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

arsradu
#StarMember
Nu mare lucru. Daca ai activat o optiune pe baza acelui credit, dar nu ai consumat din beneficiile incluse, poti sa dai un SMS cu textul CREDIT la 321 si teoretic ar trebui sa primesti creditul inapoi. Daca ai incarcat cu optiune, nu prea ai ce sa faci.
Client Orange

Neaplicabil
Greșeală se plătește. Nu e vina orange ca tu ai greșit deci ești bun de plata

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Sună la numărul 300 sau intră pe Chat Djingo și sper că se va găsi o rezolvare. Succes!

Viocat
Senior certificat
@ GreenArrow de platit, a facut-o deja, singura remediere ar fi sa recupereze creditul asa cum i-a explicat arsradu si sa foloseasca luna viitoare din creditul obtinut