la 15-05-2023 01:50 PM - editat ultima oară la 15-05-2023 02:42 PM de DanielaH
Servus tuturor!
Folosesc cartela PrePay... Am discutat telefonic cu un operator apeland 300 si am solicitat sa ma indrume, deoarece prin apel la *100# nu regasesc in meniu ramura „Tombola PrePay”. Mi s-a recomandat sa repornesc telefonul si sa reincerc. Am procedat intocmai dar in zadar, ramura nu se regaseste in meniu! Mi s-a recomandat sa revin cu un apel pentru a gasi o solutie in cazul ca nu se rezolva situatia. In cosecinta, am incercat sa reiau discutia prin apel la 300 dar apelul este taxabil... Nu inteleg de ce? Initial am vorbit fara nicio restrictie!
Va rog sa ma indrumati cum sa procedez.
Multumesc anticipat.
la 15-05-2023 03:09 PM
Bine ai venit in Comunitate!!!
Eu știu că in meniul *100# e la numărul 7.
la 15-05-2023 03:09 PM
Bine ai venit in Comunitate!!!
Eu știu că in meniul *100# e la numărul 7.
15-05-2023 04:08 PM - editat 15-05-2023 05:31 PM
Într-adevăr, regăsești Opțiunea ”Tombola Prepay” în Self Care *100#, ca opțiunea numărul 7 din meniul principal. Dacă nu o regăsești revino pe topic cu un screen-shot al acelui ecran și vom clarifica problema. Numai bine.
la 16-05-2023 08:09 AM
Mulţumesc tuturor.
Am descoperit misterul... Eu folosesc un telefon Nokia100 iar din nu ştiu care motive nu mi se încarcă decât pâna la ramura 6 (şi nici aceea completă!) Am răspuns cu 7 şi m-a înscris sistemul Orange aşa pe nevăzute!
la 16-05-2023 08:11 AM
Bine că ai reușit!!! Tocmai îți scrisesem să răspunzi "in orb", să vezi ce răspuns primești. 🙂
la 15-05-2023 05:13 PM
Salut,
Esti client Orange Romania sau Orange Romania Communications? Pentru a doua optiune, e posibil sa nu ai tombola respectiva.
S-a mai intamplat ca anumiti clienti sa se porteze din alte retele si sa fie preluati de Orange Romania Communications (fostul Telekom Fix). De-aia intreb. Pentru ca in cazul asta problema nu se poate rezolva decat cu o portare la Orange Romania SA.
15-05-2023 08:39 PM - editat 15-05-2023 08:42 PM
Serviciile prepay sunt disponibile doar pe ORO, nu exista cartele prepay la oroc.
Dacă un abonat are numarul de abonament in oroc și solicita trecerea pe prepay, automat numarul trece pe oro la trecerea pe prepay.
la 16-05-2023 08:00 AM
Mulţumesc pentru info. Este bine de ştiu această funcţionalitate.
În cazul meu însă eu sunt deja PrePay de ceva vreme şi am trecut de la abonament Orange România
la 16-05-2023 08:09 AM
Și nu găsești ramura 7? Daca scrii 7, după ce apare meniul *100# , și trimiți răspunsul, nu merge? Vezi că trebuie să te înscrii în concurs înainte să faci reîncărcarea.
la 16-05-2023 08:03 AM
Mulţumesc pentru răspuns.
Eu folosesc deja PrePay de ceva vreme şi am trecut de la abonament Orange România. Acest număr al meu era la început în reţeaua Dialog... îl folosesc de vreo 25 de ani. Mi se pare ciudată această funcţionalitate în care *100# nu are ramura Tombola PrePay
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor