anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Întrebare despre ramura „Tombola PrePay”

user_14704023
Junior

Servus tuturor!
Folosesc cartela PrePay... Am discutat telefonic cu un operator apeland 300 si am solicitat sa ma indrume, deoarece prin apel la *100# nu regasesc in meniu ramura „Tombola PrePay”. Mi s-a recomandat sa repornesc telefonul si sa reincerc. Am procedat intocmai dar in zadar, ramura nu se regaseste in meniu! Mi s-a recomandat sa revin cu un apel pentru a gasi o solutie in cazul ca nu se rezolva situatia. In cosecinta, am incercat sa reiau discutia prin apel la 300 dar apelul este taxabil... Nu inteleg de ce? Initial am vorbit fara nicio restrictie!

Va rog sa ma indrumati cum sa procedez.
Multumesc anticipat.

1 Soluţie acceptată‚

delfinas
#StarMember

Bine ai venit in Comunitate!!!

Eu știu că in meniul *100# e la numărul 7.

Vizualizare soluţie în postul original

9 Răspunsuri 9

delfinas
#StarMember

Bine ai venit in Comunitate!!!

Eu știu că in meniul *100# e la numărul 7.

Într-adevăr, regăsești Opțiunea ”Tombola Prepay” în Self Care *100#, ca opțiunea numărul 7 din meniul principal. Dacă nu o regăsești revino pe topic cu un screen-shot al acelui ecran și vom clarifica problema. Numai bine.

Mulţumesc tuturor.

Am descoperit misterul... Eu folosesc un telefon Nokia100 iar din nu ştiu care motive nu mi se încarcă decât pâna la ramura 6 (şi nici aceea completă!) Am răspuns cu 7 şi m-a înscris sistemul Orange aşa pe nevăzute!

Bine că ai reușit!!! Tocmai îți scrisesem să răspunzi "in orb", să vezi ce răspuns primești. 🙂

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Salut,

Esti client Orange Romania sau Orange Romania Communications? Pentru a doua optiune, e posibil sa nu ai tombola respectiva. 

S-a mai intamplat ca anumiti clienti sa se porteze din alte retele si sa fie preluati de Orange Romania Communications (fostul Telekom Fix). De-aia intreb. Pentru ca in cazul asta problema nu se poate rezolva decat cu o portare la Orange Romania SA. 

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

Serviciile prepay sunt disponibile doar pe ORO, nu exista cartele prepay la oroc.

Dacă un abonat are numarul de abonament in oroc și solicita trecerea pe prepay, automat numarul trece pe oro la trecerea pe prepay.

 

Mulţumesc pentru info. Este bine de ştiu această funcţionalitate.

În cazul meu însă eu sunt deja PrePay de ceva vreme şi am trecut de la abonament Orange România

Și nu găsești ramura 7? Daca scrii 7, după ce apare meniul  *100# , și trimiți răspunsul, nu merge? Vezi că trebuie să te înscrii în concurs înainte să faci reîncărcarea.

Mulţumesc pentru răspuns.

Eu folosesc deja PrePay de ceva vreme şi am trecut de la abonament Orange România. Acest număr al meu era la început în reţeaua Dialog... îl folosesc de vreo 25 de ani. Mi se pare ciudată această funcţionalitate în care *100# nu are ramura Tombola PrePay