anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Orange Flip4

RusuArthur
Junior

Sunt de 13 ani si 11 luni la Orange. Am 6 numere pe firma, le dau in fiecare luna o medie de 500 de lei. Am cumparat telefoane pentru mine, nevasta, copil, nici nu mai stiu cate pana acuma.

Si in septembrie de ziua mea... dupa ce am verificat toate recenziile pe net despre Flip4 am zis ca imi iau si eu unu. 

Si am luat, in rate... 2 ani garantie... un Flip4 negru, frumos... merge super... imi era drag... il tineam in husa. 

Asta pana duminica trecuta, cand veneam acasa de la tara... era pornit telefonul pe Waze... si vad o dunga la mijloc... o dunga neagra. L-am oprit si dupa ce am ajuns acasa l-am pornit din nou. Dunga la mijloc si partea de sus a ecranului, deasupra dungii nu mai mergea. Deci puteam folosi doar jumatate de ecran.

Nu e bai... am fost eu ghinionst si am dat peste unu mai slab. Las ca il schimb in garantie. 

Ziua la servici m-am chinuit sa copiez datele pe vechiul P20, si culmea ca Google Autehenticator nu trimite conturi decat cu cod QR care... nu se vede din cauza dungii negre de la mijloc. Zic... nu e bai... las ca mai fac io rost de cele 4 conturi.. 

Si il duc la Orange, frumos... in cutie... cu actele... ma preia o femeie plictisita care imi zice ca o sa trebuiasca sa platesc si ca pierd tot ce e pe el. Zic... nu se poate... are doar 6 luni, am avut grija de el... nu are nici o alta problema decat ca e rupt ecranul la mijloc... dar nici nu se simte cu mana ca e rupt, doar se vede. Zice plictisita ca ea nu decide, ca il trimite la bucurest si imi zic aia daca e in garantie sau nu.

Si azi ma suna o tanti de la Orange... ca trebe sa platesc 1900 de lei sa imi schimbe ecranul ca e "impuns" sus si jos si ca aia nu e garatie... ca io l-am impuns.

Pai ma... **beep** e plin internetul de video cu Flip4 care se rup. Samsung stie ca se rup. Si voi... nu ca... plateste.. adica pe voi va doare de buzunarul lui Samsung ca pune de la el un **beep** de ecran care costa 10 euro ? Adica pe voi lucratorii de la Orange aia va doare sa cautati nod in papura si inchipuiri ca sa nu cheltuie Samsung 10 euro pe un **beep** de eran care stiu ca se strica? Pai voi suntenti angajati romani sau coreeni? 

Am filmare, in masina cu **beep** de Flip4... se vede clar ca e defect de fabrica si chiar toata planeta stie ca se strica. Si voi nu... ne **beep** pe clientii nostrii si le facem la Samsung o favoare sa nu repare gratis un **beep** de telefon care se strica si pe raft  

Bravos romanilor angajati la Orange. Asa sa faceti. Bagati bani in buzunar la Samsung si **beep** pe clientii vechi din Romania 

20 Răspunsuri 20

Anonim
Neaplicabil

Daca ti-a trebuit sa cumperi telefon de la Orange acum vezi si cum fac cand e nevoie de o garantie sau ceva. A doua oara nu mai fa greseala asta si ia telefoane de la retaileri mari care nu fac figuri din astea, plus ca de multe ori sunt si preturi mai bune si ai multe metode alternative de plata. Te mai legi la cap si cu contracte aiurea pentru ca iei terminale... Asa nu iei nimic si te muti la care operator vrei si cand vrei, ca nu iti face niciunul statuie ca ai stat la ei X ani, crede-ma. Nu ii intereseaza, esti doar unul din unitatile generatoare de venituri - RGUs.

Ar fi fost bine sa faci poze din mai multe unghiuri la telefon inainte sa-l trimiti la service ca sa eviti orice discutii si sa ai dovezi.

Incearca sa reclami situatia la ANPC, dar va dura. Si incearca sa obtii si raspunsul lor scris pe care-l trimiti tot la ANPC.

 

am filmare cu el, se vede clar ca nu are nici un bai ecranul decat dunga de la mijloc. 

Si ma duc maine la ANPC, dupa ce primesc inapoi telefonul de la Orange Service 

Trebuia să-l duci direct la un service Samsung, chiar dacă e luat de la Orange. Aia sunt axați exact pe modelele lor și îți spun de la început daca telefonul are defecte din cauza ta, care nu intră în garanție.

Îmi pare rău că ai pățit așa ceva la un telefon care și așa e prea scump. Faptul că se pliază, îl face mai sensibil decât dacă luai unul "întreg" și îl scăpai pe jos. Îi puneai husă și folie și aveai grijă să nu arunci cu el după cineva. 🙂

Și pe vremuri, când existau din alea cu butoane și erau pliabile sau pe șină, erau sensibile, trebuia să nu le frwci prea mult, că se rupea panglica dintre tastatura și ecran, dar se rezolva ușor și nici nu te costau 5-6 salarii minime pe economie . Eu am și acum un Sony Ericsson W910i, care e pe șină și mai funcționează, deși are vreo 15 ani și face inca niste poze mișto, doar că bateria tine f puțin. E adevărat că nici nu-l frecam prea mult, doar daca trebuia să formez un număr sau sa trimit un SMS, restul se putea accesa și din butoanele principale, care erau pe bucata cu ecran.

Știu. am și eu Motorola v3 care merge și în ziua de azi ca la început. Nu am luat primul model de flip, am luat varianta 4 care deja ar trebui sa fie testata sa reziste. Mama are flip3 de un an și merge perfect. Am vrut un telefon care sa aibă ecranul închis, sa nu se spargă dacă îl scap. Și mi-am asumat ca exista posibilitatea sa se strice, dar... De aia are garanție ca îl schimba producătorul, care producător își asuma ca la 100 de produse vândute 30 se întorc în service. Ma deranjează doar atitudinea angajatului roman pe care îl doare în spate de clienți și care nu se deranjează sa trimită produsul defect la producător sa îl verifice aia dacă are sau nu garanție. Și ma deranjează prețul de 1900 de lei pentru schimbat un ecran. 

Am cumparat de la Orange 5 telefoane in aproape 5 ani (Huawei, ce-i drept, dar niciunul varf de gama) si la niciunul nu am avut probleme (cel mai vechi are deja 5 ani batuti pe muchie si functioneaza mai mult decat bine).

Totusi, s-ar putea sa fi prins unul dintr-un lot ... nu tocmai Rambo.

pai da.. asa am zis si eu... am fost ghinionist, las ca imi da samsung altul. Dar nu... ca angajatul roman prefera sa ma faulteze pe mine si sa imi ceara 1900 de lei reparatie, decat sa puna telefonul in cutie si sa il trimita la producator. Ca e greu, trebe ambalat, trebe facute acte... mai bine da-l in masa pe clientul roman care ne da 500 de lei pe luna de 13 ani, bine ca nu pierde Samsung un ecran din depozit. 

Deranjant nu este plata reparatiei (400E), ci suma intreaga a telefonului (peste 1.000E).

Nu vreau sa se inteleaga gresit ceva, dar, din punctul meu de vedere, orice depaseste 500E trebuie sa faca ceva special, altfel nu-i vad rostul (inteleg suma [tehnologia], dar nu si pentru ce il utilizez eu). Imi place Flip (de fapt, imi plac Motorola Razr/W220), dar as prefera sa fie in forma de acum 20 de ani. Ecranele pliabile actuale inca nu m-au convins (pretul).

L-am luat in rate, 100 de lei pe luna timp de 2 ani cat are garantie. E foarte comod si merge extrem de bine. Are si E-sim si ecranul ala de 120hz e bestial. Si imi place ca e mic si incape usor in buzunar. Plus ca l-am ales TOCMAI pentru ca nu se poate sparge ecranul, ca e pliat si in interior, nu are cum sa cada sa se sparga cum am patit cu toate telefoanele pe care le-am avut pana acuma, care la un moment dat au cazut si s-au spart. SI spun din nou. E VINA ANGAJATILOR DE LA ORANGE SERVICE ROMANIA! Era simplu, puneau telefonul in cutie, faceau actele si il trimiteau la producator, ca e CLAR defect de fabricatie. DAR EI, ANGAJATII LENESI de la ORANGE SERVICE, prefera sa imi spuna mie 1900 de lei reparatie ( stiind ca nu voi plati asa suma, doar este pe OLX flip4 cu 1800 de lei tot) SI sa nu mai miste ei nici un deget. PE mine doar asta ma doare. Ca romanii is lenesi si rai cu alti romani si nu gandesc ca salarul  le  vine de la un amarastean ca mine care de 13 ani plateste servicii de **beep**. DAR GATA! Este ultima mea interactiune cu ORANGE. Ma portez imediat ce pot. 

Cică politica Samsung e de a nu schimba telefonul defect, nici după a treia vizita într-un service, ci de a-l repara, chiar daca ajung sa schimbe cam totul în interior. Numai că reparatiile repetate costa mai mult decât un telefon nou și nu mai e ca unul nou, nu mai e la fel de etanș.

La un pliabil (flip sau fold), costul schimbarii ecranului (manopera+ecranul fizic) se apropie de 50% din costul de nou. Economic, nu mi se pare rentabil sa nu schimbi produsul daca repari de mai multe ori acelasi lucru. Nu mai zic ca riscul de a pierde un client (care poate face reclama negativa) este foarte mare.

Așa e, dar asta am aflat de la un pățit cu un telefon Samsung plimbat de multe ori pe la service.

DETALII: https://comunitate.orange.ro/t5/orange-service/semnifica%C8%9Bia-pieselor-schimbate/m-p/111018/emcs_...

Anonim
Neaplicabil

@Pololică la Huawei-ul vechi de 5 ani te mai duce bateria? Că la mine a murit de tot...

Da, dar sa pun si contextul: telefonul este folosit de soacra si il incarca in fiecare seara. Se mai uita si pe youtube uneori. Nu pot sa spun ca are aceleasi activitati zilnice cu telefonul sau ce procent are seara, dar nu a ramas niciodata fara baterie (nu-l foloseste intensiv. Probabil, daca ar fi fost la mine, ar fi avut bateria schimbata demult).

PS: vezi ca cei de la Huawei au o promotie la fiecare sfarsit de luna pentru telefoanele iesite din garantie. 99 lei schimbul de baterie (fata de 150-200 cat este normal). Daca esti din Bucuresti, au service-ul la Galeriile Orizont (capat 381 (fostul 300) de la Universitate).

PPS: telefonul de 5 ani este un Huawei P8 Lite (2017).

Eu încă folosesc, pe Vodafone , un P30 Pro, pe care îl încarc la câteva zile, pt că îl utilizez mai rar, dar până asta vara a fost principalul telefon, pe Orange. Tata folosește Mate20 lite, pe care, până acum un an, l-am folosit eu intensiv. Îl încarcă la vreo 2-3 zile.

A, am și acum primul Huawei folosit și încă îi ține bateria, un Y330. Datorită lui, m a cucerit marca Huawei. Depinde cum ai noroc și cum știi să ai grijă de ele. 😉