anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu am primit certificat de garanție

Stefyline
Junior
Am achiziționat un telefon recondiționat din magazinul online. Nu am primit certificatul de garanție atașat de factură. La acel moment nu am observat, iar acum nu il pot trimite în service pt. că nici un orange store nu mă acceptă fără certificat. Am apelat la serviciul clienți dar nici după o săptămână nu mi-a fost soluționată problema. Mai nou nici nu îmi mai răspunde nimeni în chatboot. Vă întreb e un comportament adecvat față de clienți care plătesc abonamentele la timp? Rușine Orange!!!
8 Răspunsuri 8

delfinas
Campion
Stefyline, mergi intr-un Shop, nu in Store. Ar trebui sa fie acceptat telefonul si dupa IMEI, daca e cumparat de la Orange. Vezi ca cele reconditionate au garantie doar 1 an. In contul tau de My Orange, varianta desktop, la "Service telefoane" introduci IMEI si, daca e recunoscut de sistem, il poti trimite in service prin comanda online. Varianta oficiala spunea, acum 2 ani: "dacă produsul este achiziționat online sau nu se mai știe de unde (din ce magazin), se poate face o solicitare la Serviciul Clienti 300 sau la serviciul.clienti@orange.ro" DETALII: https://comunitate.orange.ro/questions/2031718-pierdut-certificatul-garantie-factura-primi

Stefyline
Junior
Serviciul de trimitere online în service a telefonului nu funcționează în contul orange, la finalizare dă eroare. Am sesizat asta și celor de la serviciul clienți. În oraș avem doar două Orange store-uri, la fiecare mi-au spus că fără certificat de garanție nu se repară telefonul, indiferent ce mi-au spus cei de la Orange... Am oferit toate datele necesare celor din chatboot My Orange, au spus că în 1(una)zi lucrătoare îmi vor trimite o copie a certificatului, dar a trecut o săptămână și nimic. Acum îmi spun că ei nu știu de ce întârzie trimiterea prin e-mail, dar vor da un răspuns... Asta nu este o lipsă de respect față de client în rezolvarea unei doleanțe?

Viocat
Senior certificat
O sa caut si eu certificatul pentru telefonul cumparat de la Orange. Mai bine sa fim prevazatori. Raspunsuri de genul acesta de la relatii clienti, indeparteaza abonatii. Nu este o maniera deloc prietenoasa!

arsradu
Campion
Asta se intampla din cauza ca cel care iti raspunde la telefon (sau pe chat), nu e intotdeauna si cel care iti poate rezolva problema. Si atunci...depinde si el (si implicit si tu) de alte "rotite" din angrenajul Orange. Cel mai simplu (si nu mi-e foarte clar de ce nu se face deja chestia asta, pentru ca factura pare sa fie disponibila online), ar fi sa poti descarca oricand o copie a certificatului de garantie din contul tau My Orange. E vreun motiv pentru care lucrul asta nu se poate face? Banuiesc ca asa cum se poate trimite in format electronic pe mail, se poate face, la fel de bine, disponibil direct in cont, nu? Si atunci nu mai trebuie sa astepti zile/saptamani ca sa-ti poti rezolva problema. Asta ar fi o solutie. A doua: sa poti sa-ti trimiti telefonul in service doar pe baza facturii. Daca nu ma insel, la eMag asa e. Si cred ca si la Altex. Deci...de putut, se poate. Trebuie doar sa se si vrea. 🙂

delfinas
Campion
Așa e, Radu, ar trebui ca factura și certificatul de garanție, mai ales pt ce e achiziționat online, sa se regăsească în contul My Orange, la "Documentele mele".

Jay
Campion certificat
Salut! Eu am dus telefonul, achizitionat online, nou, doar pe baza facturii, deci as spune ca se poate.. insa l-am dus în Orange Shop, nu store.. nu stiu daca e vorba de comoditate, neștiință, sau colaboratorii au alte reguli.. De asemenea, la un alt tip de produs, mi s-a spus ca factura tine loc de garanție.. Atat timp cat exista o factura pe numele tău unde se vede furnizorul și data achizitiei, nu mi se pare in regula sa se împiedice de certificat.. decat daca ar fi o hârtie care oferă niște informații suplimentare, de exemplu despre alta vizita în service a dispozitivului și operațiunile făcute asupra lui..

Stefyline
Junior
Deci ca să lămuresc pe toată lumea în privința problemei cu care mă confrunt iată câteva aspecte: Deci la achiziționarea telefonului din magazinul online Orange nu am primit atașat certificatul de garanție. Oare cine se face vinovat pt. neglijența asta? La trimiterea în service a telefonului fără certificat de garanție tehnicianul NU se apucă de reparat. Teoriile astea cum că ajunge și factura sunt basme! Abureli de la serviciul clienți care te trimit la un magazin orange să scape de tine. Și cât poate totuși să dureze trimiterea unei copii a certificatului prin e-mail în sec. XXI? Unde trăim, în junglă. De mai bine de o săptămână aștept, că putea să vină și pe jos de atunci dacă pornea. Orange sub orice critică. Și mai spuneau că "în termen de o zi lucrătoare"... Aiurea!

delfinas
Campion
Stefyline, cei care ti-au raspuns aici scriu din propria lor experienta. Daca Jay a povestit cum a fost la ea si a subliniat faptul ca era vb de un Shop, care e al Orange. Store e un partener Orange. Da, ar trebui ca Orange sa-ti furnizeze actele pt produsele pe care le vand, dar nu-ti varsa nervii pe cei care iti raspund si incearca sa te ajute!