la 23-09-2024 08:09 PM
Salut!
Am o priza smart TP-LINK care si-a dat duhul.
La magazinele Orange se pot duce in garantie si alte dispozitive in afara de telefoane?
la 23-09-2024 09:09 PM
Salutare!
Dacă ai factura și certificatul de garanție, cu siguranță se poate.
Mergi la un Orange Shop, cu produsul și ceea ce am spus mai sus și sper să rezolvi!
Succes!
la 23-09-2024 09:09 PM
Salutare!
Dacă ai factura și certificatul de garanție, cu siguranță se poate.
Mergi la un Orange Shop, cu produsul și ceea ce am spus mai sus și sper să rezolvi!
Succes!
la 23-09-2024 10:27 PM
@jack1: Cum ai constatat că priza e defectă? Poate o resetare și readăugare în aplicație a echipamentului rezolvă problema. Ledul de stare mai clipește? Verde sau roșu?
la 24-09-2024 09:23 AM
De la o vreme clicăia/clănțănea aleatoriu (ledul clipește odată cu clicăitul roșu/verde).
Ultima dată s-a întâmplat în miezul nopții.
După 2 zile n-a mai vrut să alimenteze deloc.
O pui în priză și clicăie de nebună continuu vreo 15 sec după care se oprește singură rămânând cu ledul stins.
O chinezărie. S-a dus probabil releul.
Eu o foloseam doar pt monitorizarea consumului la un consumator mic.
Adică nici sarcină serioasă n-avea pe ea.
A fost folosită puțin deși o am cumpărată de ceva timp.
Mă întreb cât ține dacă o folosești pe consumatori mai seriosi. Ei se laudă că suportă 3680W.
În fine.
la 24-09-2024 09:34 AM
Folosesc astfel de echipamente și le cunosc comportamentul. Regăsești un topic în acest sens aici. Să nu uităm că inclusiv mare parte din telefoanele utilizate sunt .... ”chinezării”.
Explicație: Priza nu este configurată sau nu detectează semnalul WiFi pe care a fost configurată. Și da, cam 15-20 sec așteaptă o confirmare de conectare la aplicația de pe telefon, după care, dacă nu se întâmplă nimic procesul trebuie reluat de la început, ca la un reset. Și iarăși, dacă este oprită, degeaba este realimentată sau conectată pentru că tot blocată rămâne. TREBUIE pornită din aplicația de pe telefon. Singură nu s-a oprit, probabil a fost programată în acest sens.
Cel mai bine rezolvi cu un reset la priza respectivă (are un buton interior de apăsat similar cu routerul), iar apoi reconfigurare conform etapelor indicate în aplicația de pe telefon. Pentru alte detalii revino pe topic. Spor.
la 04-08-2025 05:15 PM
Iti dai cam mult cu parerea, ok? subiectul a fost clar.
Nefericirea e ca am si eu o problema cu o astfel de priza si am ajuns aici.
Mersi celor care au raspuns la subiect.
04-08-2025 06:54 PM - editat 04-08-2025 06:55 PM
@kriskrs: Mulțumesc pentru părerea ta, iar dacă problema în cazul tău a fost rezolvată citind subiectele de aici atunci nu poate decât să mă bucure. Numai bine și pe curând.
la 04-08-2025 07:09 PM - editat ultima oară la 05-08-2025 08:13 AM de DanielaH
Salut.
Trimite-o in service. Sigur e defectă. Mie mi-au înlocuit-o. Dar foarte foarte greu (după vreo vreo 2 luni și o plângere la ANPC am intrat în posesia celei noi).
la 24-09-2024 04:56 AM
Salut,
Poți încerca în prima faza trimiterea produsului din contul my Orange (versiunea browser).
In loc de IMEI vei introducerea seria produsului.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor