anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Sectiunea "Loialitate" din My Orange Fix!

Anonim
Neaplicabil
La sectiunea Asistenta (de la My Orange Fix) am gasit scris urmatoarele:
<<<Prelungirea contractului poate fi procesată cu cel mult 60 de zile înainte de expirarea perioadei contractuale. Pentru aceasta, titularul contractului sau reprezentantul legal, în cazul abonaților persoane juridice, trebuie să acceseze My Orange Fix, secțiunea „Loialitate”. Poți alege una din următoarele oferte de loialitate:
Discount la achiziționarea unui telefon/accesoriu
Minute naționale lunare
Discount la factura lunară>>>
Insa la mine (in My Orange Fix, versiunea WEB) nu exista sectiunea "Loialitate" -captura FOTO- , tind sa cred ca nici altora nu le apare aceasta sectiune! Sa inteleg ca aceasta sectiune apare doar dupa ce alegem "DA" la "Acord prelucrare date personale pentru primirea de comunicări comerciale din partea Orange"? sau trebuia sa apara la toti cei care au depasit perioada contractuala? la Telekom din ce imi aduc aminte aceasta sectiune numita LOIALITATE a fost vizibila, insa doar daca iti dadeai acordul primeai oferte de loialitate. Daca alegeam "NU" la acord, redirectiona catre pagina de HOME, ori aparea o pagina fara continut (alba). Si apropo, sectiunea: "Modifică abonament" la ce foloseste? daca apas pe ea, se chinuie o pagina sa se incarce mai mult timp dupa care ma pune sa ma autentific din nou iar in final apare o pagina pe care scrie: "Hmm… nu se poate accesa această pagină"!
4 Răspunsuri 4

DanielaH
Moderator
@Nicu2022, mulțumim pentru sesizare! Vom întreba colegii și revenim cu un răspuns.

DanielaH
Moderator
Nicu, colegii noștri au nevoie de mai multe detalii și informații care nu pot fi făcute publice aici în Comunitate. Ți-am trimis un mesaj privat (pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate) și așteptăm răspunsul tău prin reply la acel e-mail. Mulțumim.

DanielaH
Moderator
@Nicu2022, mai este de actualitate situația? Dacă da, te așteptăm în continuare să revii cu un răspuns la mesajul privat.

DanielaH
Moderator
Salut din nou! În urma feedbackului primit aici, colegii noștri vor face corecțiile necesare pe pagina menționată. Până când aceasta va fi din nou funcțională, recomandarea este să accesați pagina https://www.orange.ro/abonamente/, să lăsați numărul de telefon și veți fi contactați. Mulțumim pentru sesizare și înțelegere.