La sectiunea Asistenta (de la My Orange Fix) am gasit scris urmatoarele:
<<<Prelungirea contractului poate fi procesată cu cel mult 60 de zile înainte de expirarea perioadei contractuale. Pentru aceasta, titularul contractului sau reprezentantul legal, în cazul abonaților persoane juridice, trebuie să acceseze My Orange Fix, secțiunea „Loialitate”. Poți alege una din următoarele oferte de loialitate:
Discount la achiziționarea unui telefon/accesoriu
Minute naționale lunare
Discount la factura lunară>>>
Insa la mine (in My Orange Fix, versiunea WEB) nu exista sectiunea "Loialitate" -captura FOTO- , tind sa cred ca nici altora nu le apare aceasta sectiune! Sa inteleg ca aceasta sectiune apare doar dupa ce alegem "DA" la "Acord prelucrare date personale pentru primirea de comunicări comerciale din partea Orange"? sau trebuia sa apara la toti cei care au depasit perioada contractuala? la Telekom din ce imi aduc aminte aceasta sectiune numita LOIALITATE a fost vizibila, insa doar daca iti dadeai acordul primeai oferte de loialitate. Daca alegeam "NU" la acord, redirectiona catre pagina de HOME, ori aparea o pagina fara continut (alba). Si apropo, sectiunea: "Modifică abonament" la ce foloseste? daca apas pe ea, se chinuie o pagina sa se incarce mai mult timp dupa care ma pune sa ma autentific din nou iar in final apare o pagina pe care scrie: "Hmm… nu se poate accesa această pagină"!