la 20-11-2023 07:26 AM - editat ultima oară la 07-12-2023 08:55 AM de DanielaH
Buna ziua,
Platesc niste sume imgrozitor de mari pt 2 abonamente Orange DHT.
Pot descarca facturile, dar nu si anexa, ca sa pot intelege ce platesc. Primesc eroare la oricare dintre anexe, nu conteaza din ce perioada. Sa nu mai pomenesc ca inainte de schimbarea furnizorului si de My Orange, puteam vedea pe site detalii desprea abonament, cum ar fi nr decodoare si seria lor si a cardului pt fiecare abonament si posibilitatea de a opera schimbari. Mi se pare o rusine sa platesc de 4 ori mai mult decat sumele afisate pe site si sa nu am posibilitatea de a sti pt ce.
la 20-11-2023 08:50 AM
@danielai1: Bun veni în Comunitatea Orange. Momentan sunt câteva probleme pe descărcarea desfășurătorului, dar poți vizualiza direct (în aplicația MyOrange sau pe varianta WEB a contului MyOrange pe un laptop/desktop). Dacă vrei să ai desfășurătorul distinct, poți încerca ”trimitere pe email”, deși poate formatul nu e foarte friendly.
Numai bine.
la 20-11-2023 06:41 PM
Nu folosesc aplicatia, intru pe WEB. Pot descarca factura, nu si anexa. Ce inseamna formatul nu e f friendly? Nu e pdf? - (stiu engleza)
20-11-2023 07:24 PM - editat 20-11-2023 07:35 PM
Nu e pdf. E un csv, de obicei asociat cu Excel, .... vei vedea.
LE: Am încercat din aplicație și se pare că se poate descărca. Nu e pdf, este format xls. Voi încerca și de pe WEB.
la 20-11-2023 11:02 PM
Deci atât de pe varianta web cât și din aplicația MyOrange desfășurătorul se poate descărca (am verificat și e ok) în format .csv și vizualuza cu Excel. Dacă problemele persistă încearcă pe alt browser pentru varianta web a contului MyOrange. Succes.
la 22-11-2023 01:55 PM
Nu vorbesc de desfasurator. E anexa facturii pt serviciile tv satelit. Scrie clar in dreptul ei pdf. Nu e prima oara cad descarc.
la 22-11-2023 02:22 PM
DA, corect. Aceela e pdf. Doar că e (în cazul meu pentru servicii de voce), același cu cel de ”factură” doar că are ”detalii convorbiri” pagină în plus.
la 22-11-2023 10:10 AM
@danielai1, s-a rezolvat situația? Ai reușit să descarci anexa?
la 22-11-2023 01:56 PM
Nu. Anexa da eroare, factura nu
la 22-11-2023 02:28 PM
Verificat atât APP cât și WEB, dar pe abonament ORO voce și e ok: factură și detalii factură... descărcat fără probleme (octombrie. Noiembrie încă nu e cazul)
la 22-11-2023 02:33 PM
Eroarea apare doar pentru clienții Orange Romania Communications. La Orange funcționează OK.
la 22-11-2023 02:46 PM
Am înțeles. Mulțumesc.
la 22-11-2023 02:18 PM
Am întrebat colegii și ne-au confirmat că, într-adevăr, în acest moment nu este disponibilă vizualizarea anexei facturii în aplicatia My Orange. Situația este cunoscută și se lucrează la remedierea ei.
Ne cerem scuze pentru inconvenient și mulțumim pentru înțelegere.
la 28-11-2023 05:00 PM
Daniela H, astazi este 28-11-2023, si tot nefunctional este serviciul, aveti idee cam cat mai dureaza?
la 28-11-2023 05:03 PM
Din păcate, nu avem un termen estimat pentru remediere. Dar vom anunța aici când vom avea confirmarea că situația a fost rezolvată. Îmi pare rău că nu vin cu vești mai bune.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor