la 15-11-2022 11:59 AM - editat ultima oară la 15-11-2022 12:05 PM de DanielaH
Bună am și eu o problema de cand cu noua aplicație orange fix nu pot pur și simplu sa bag codul de abonat este prea lung îmi cere parola thank you vreau sa vad și eu facturile pentru ca nu-mi vin acasă rămân cu plata în urma ajutor. Am tv și net fibra.
15-11-2022 12:08 PM - editat 15-11-2022 12:09 PM
Bună! Ți-ai creat un cont în My Orange, utilizând datele de identificare (cont abonat si parola thank you (numărul seriei din CI, dacă nu a fost definită o altă parolă))? O zi minunată! 🤗😚
la 15-11-2022 02:25 PM
Salut, Mioara! Bun venit în Comunitate!
Uite aici mai multe informații despre noua aplicație My Orange pentru clienții Orange Romania Communications.
Să ne spui dacă ai reușit s-o accesezi.
la 17-11-2022 01:26 PM
@MIOARA1993, ai reușit să accesezi aplicația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor