anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Intampinare probleme la adaugare nr. in aplicatia MY Orange.

Tinel03
Începător

Sunt client orange portat de la telekom.  Precizez ca am cont din trecut in aplicatia My Orange  si nu pot sa mi adaug nr de telefon orange  . Imi scrie: ,, nr. de telefon este invalid. Te rugam sa introduci un alt numar”

 Precizez ca am creat recent un  alt cont in aplicatia My Orange  cu alta adresa de email dar intampin aceeiasi probleme.  Ciudat este ca nu pot nici sa  sterg unul din conturi, din aplicatie.   Rog un ajutor  cu privire la cele sesizate.

 Va multumesc !

5 Răspunsuri 5

FLo1
#StarMember

@Tinel03: Bun venit în Comunitate. Pentru adăugarea serviciilor în MyOrange îți recomand acest tutorial. Ai și serviciile telefonice de la Telekom sau doar TV și internet mutate la Orange România Communication? Ideea este să-ți faci contul chiar cu aceiași adresă de e-mail, însă ca și client OROC.

Te așteptăm cu noi info aici pe topic. Succes. 

Doar servicii de telefonie mobilă

@Tinel03: Bănuiesc că serviciile MyOrange utilizate din "trecut" sunt aferente Orange România. Însă pentru numărul din Telekom acum OROC, trebuie creat cont nou, ca fiind client OROC, astfel că vei avea pe aceiași aplicație 2 conturi: unul cu numărul de ORO, și unul cu cel de OROC.

Vezi să fi pe tab-ul cu "voce", nefiind abonamente de net sau TV. 

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Din păcate, nu noi putem să te ajutăm, ci trebuie să suni la 300, apoi să formezi 1-1-1-0 sau să le scrii de pe Chat Djingo. În Comunitate, noi suntem în mare parte tot clienți ca și tine.

Baftă!

 

 

DanielaH
Moderator

@Tinel03, am văzut că ai selectat categoria Orange Romania Communications/ My Orange Fix.

Ești client Orange sau Orange Romania Communications?