la 09-10-2022 05:15 PM - editat ultima oară la 10-10-2022 09:42 AM de DanielaH
Buna ziua,as dori sa știu de ce nu merge sa mă conectez cu contul Orange Fix in aplicația My Orange, pentru că s-a schimbat aplicația și nu merge sa mă conectez îmi zice că nu este număr de Orange?
la 09-10-2022 05:18 PM
Salut. Încearcă varianta propusa de alți membri în linkul de mai jos:
https://comunitate.orange.ro/t5/my-orange-fix/rezolvat-nu-ma-pot-conecta-in-my-orange-fix/td-p/93066
09-10-2022 07:36 PM - editat 09-10-2022 07:38 PM
Salutare! Ai făcut update la versiunea My Orange care oferă acces și la conturile OROC din 30 septembrie?, altfel nu ai cum să te loghezi.
la 09-10-2022 07:36 PM
Salutare!
Sper să te ajute răspunsul de aici:
https://www.orange.ro/help/cum-ma-loghez-in-aplicatia-my-orange-pe-telefon-daca-sunt-client-orange-r...
Baftă!
la 09-10-2022 07:40 PM
Salut Filip,
Bine ai venit in Comunitate.
Problema e foarte comuna in perioada asta, pentru ca nu se mai foloseste My Orange Fix. Iar pentru acces, cel mai probabil vei avea nevoie de cont nou.
Ai aici mai multe detalii. Arunca, te rog, o privire, si daca ai intrebari, suntem aici sa te ajutam.
la 10-10-2022 11:26 AM
@Filip2 ai reușit să accesezi aplicația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor