la 21-03-2024 10:37 AM - editat ultima oară la 21-03-2024 10:39 AM de DanielaH
Rugaminte: cine ma poate lamuri legat de aplicatii. Sunt client OROC. Ieri am fost deconectat din aplicatia my orange si de pe orange tv connect. Am resetat parola, nu m-am putut conecta. Aseara am sunat la ei si am aflat ca aveam contul sters, nu se stie din ce cauza. Mi-au refacut contul si am putut sa ma conectez. E normal sa se intample asta?
Pe de alta parte in orange tv go te poti conecta doar de pe web, in aplicatie orange tv go nu functioneza cu toate ca la autenficiare se mentioneaza ca daca esti client OROC sa introduci datele my orange. Imi poate oferi cineva lamuriri legat si de acest aspect?
Va multumesc!
23-04-2024 11:14 AM - editat 23-04-2024 11:31 AM
Salut Ciprian,
Vesti bune!
Incepand cu data de 22.04.2024, clientii Orange Romania Communications (OROC pe scurt), pot beneficia de acces la serviciul Orange TV Go (inclusiv in aplicatie) folosind credentialele Orange TV Connect.
De asemenea, incepand cu 15 Mai, atat site-ul cat si aplicatia Orange TV Connect nu vor mai fi disponibile. Se va folosi in continuare doar Orange TV GO.
Ai aici mai multe detalii.
21-03-2024 02:06 PM - editat 21-03-2024 02:06 PM
Abstraaact! :)) Atunci....nu stiu ce sa zic. De ramas, vad ca ramai pe tvgo...dar aplicatia nu te merge.
Am incercat si eu mai devreme aplicatia pe iOS si pe Android, doar ca sa ma asigur ca nu e o problema generala cu aplicatia, si...da, merge.
Foarte ciudat. Ai zice ca din moment ce te lasa pe desktop, ar trebui sa te lase si in aplicatie. Login-ul e identic oricum. Deci nu prea ar avea de ce sa se comporte diferit.
Dar ce anume primesti cand incerci sa te autentifici din aplicatie? Ai incercat si o reinstalare? Despre ce model de telefon e vorba?
la 21-03-2024 02:08 PM
21-03-2024 04:15 PM - editat 21-03-2024 04:16 PM
Oook.... Iti da eroare de server... Ma asteptam sa-ti dea eroare de cont sau ceva. Hmmm.... interesaant!
Banuiesc ca nu ai un alt telefon la indemana, nu? Eventual un iPhone sau alta platforma. Oricum, eu am incercat pe amandoua. Nu am Samsung, deci din start acolo e o diferenta, dar la mine a mers ok...
Foarte ciudat. Banuiesc ca in browser-ul de telefon iti merge? Teoretic, asa ar trebui... Eventual, daca poti, incearca si Desktop Mode din browserul telefonului. Sunt curios daca face vreo diferenta.
la 22-03-2024 07:45 AM
Am incercat si de pe alt telefon, tot cu android si nici pe acela nu functioneaza aplicatia aceeasi eroare.
Da, de pe browserul de pe telefon merge. Am incercat si desktop mode si nu e nicio diferenta, adica ma pot conecta.
22-03-2024 09:50 AM - editat 22-03-2024 09:55 AM
Ok, atunci e clara problema. Aplicatia nu pare sa stie cum sa gestioneze contul tau, saaau....conturile OROC in general. Faptul ca da eroare de server in loc de ceva legat de cont e ciudat, dar...se poate intampla.
Mda, ciudat, ce sa zic.
Partea buna e ca ORO si OROC se vor uni undeva in cursul anului astuia. Deci....probabil ca nu vei mai avea foarte mult de asteptat pana cand vei putea folosi si aplicatia.
Nu stiu cum arata interfata la tine, dar cred ca e la fel ca la mine, ceea ce insemna ca diferenta dintre app si mobile browser nu e foarte mare. As zice ca e abia sesizabila.
Deci...pana atunci, o solutie, daca ai nevoie sa te uiti la ceva pe telefon, ar fi sa folosesti varianta de browser. La mine merge foarte bine.
De mentionat ca in continuare consider ca ar trebui vazut ce se intampla, fie pe contul tau, fie cu clientii OROC in general, daca problema este generala. Pentru ca, teoretic...ar trebui sa mearga. Adica, in afara de vreo limitare intentionat pusa acolo, ar cam trebui sa mearga. E clar ca ai acces la serviciu, din moment ce il poti accesa de pe desktop, si chiar si de pe telefon, atata timp cat e in browser. Deci...logic ar fi sa mearga si din app.
In fine, sper ca te-a ajutat cat de cat ce am scris mai sus. Te-as fi sfatuit sa incerci sa trimiti o solicitare, cu toate detaliile si toate testele facute, la aplicatii@orange.com.
Cu toate astea...eu inca astept un raspuns la o solicitare trimisa catre ei in 2019, deci...nu stiu daca in general raspund si am fost eu o exceptie, sau nu raspund oricum. Dar pana la urma, nu strica sa incerci. Cel putin afla si ei de eroarea asta, si, cine stie, poate o si repara.
E important sa mentionezi versiunea aplicatiei, modelul si versiunea de soft a telefonului, si binenteles, eroarea. 🙂 Aia e cea mai importanta.
la 22-03-2024 09:58 AM
Multumesc frumos pentru raspunsuri. Am trimis emailuri la ei dar degeaba.
la 22-03-2024 09:59 AM
Cand zici degeaba, te referi la faptul ca nu ti-au raspuns, sau nici nu vor sa incerce sa repare?
la 22-03-2024 10:00 AM
Nu au raspuns
la 22-03-2024 10:03 AM
Well, la mine au trecut "doar" vreo 5 ani. Poate in urmatorii 5 raspund si ei. :))
Glumesc (well, numai pe jumatate). Dar poate totusi tie iti raspund, saaau...poate nu raspund, dar rezolva direct. E si asta o varianta. In cazul meu, nici n-au raspuns, nici n-au reparat ce le dadusem. Asa ca...da, speranta moare ultima, da' moare si aia pana la urma, ca vorba ceea, nimic nu e vesnic. :))
la 22-03-2024 10:07 AM
Ciprian, am trimis și noi situația ta colegilor. Revenim la tine imediat ce primim un răspuns. Mulțumim pentru înțelegere.
la 22-03-2024 10:11 AM
Alternativ (dar as considera-o mai degraba o ultima solutie) ar fi o migrare a serviciilor de la OROC la ORO. Dar...aici e cu cantec, daca esti inca in perioada minima contractuala. Asa ca, e o varianta si asta, dar...nu si cea mai la indemana.
la 21-03-2024 11:33 AM
Ciprian, te referi la Orange TV Go sau la TV Connect? Ne poți oferi codul de abonat/ numărul de telefon în mesaj privat? Putem ruga și noi colegii să verifice situația ta. Mulțumim.
21-03-2024 11:42 AM - editat 21-03-2024 11:52 AM
Am trimis mesaj in privat
la 29-03-2024 02:27 PM
@Ciprian_2709, colegii ne-au spus că situația a fost remediată. Poți să reîncerci, te rog, logarea din app pentru TV Go? Mulțumim și te așteptăm să revii cu vești bune.
la 01-04-2024 02:59 PM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor