anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Aplicatia My Orange - am intrat in cont si se cere sa adaug numarul de telefon

Marlanul
Începător

Salutari, astazi am instalat noua aplicatie, am intrat in cont si se cere sa adaug numarul de telefon. Dupa acest lucru primesc mesajul ca numarul nu este in reteaua Orange. Am sunat la relatii clienti si acestia imi spun sa introduc in acel camp codul client. Nici asa nu merge. Va rog sa imi comunicati o solutie, nu pot plati altfel decat din aplicatie.

1 Soluţie acceptată‚

Blue12
Explorator entuziast

Am reusit! Multumesc!

Deci, daca suntem clienti OROC, trebuie sa dezinstalam MyOrangeFix, apoi sa actualizam sau sa descarcam MyOrange. Ne logam cu adresa de email si parola pe care le foloseam in MyOrangeFix, si gata.

Vizualizare soluţie în postul original

9 Răspunsuri 9

TheSpecialist
Maestru

Salut ! Ai încercat un restart al aplicației ? Și de preferat când introduci numărul de telefon sa nu fii conectat la o rețea wifi. Am observat ca uneori contează și lucrul asta , nu ma întreba de ce !

Anonim
Neaplicabil

Ganduri bune!
Iti recomand sa accesezi orange.ro -> Contul meu -> setari cont-> Administrare numere -> adauga servicii fix si tv sau in functie de ceea ce doresti  -> urmat de codul de abonat si parola orange thank you : 
Parola Orange este formata din cele 6 cifre ale cartii de identitate a titularului abonamentului. Daca ai schimbat parola initiala si nu ti-o mai amintesti, poti sa o resetezi oricand doresti prin una dintre urmatoarele modalitati:
- din contul My Orange, sectiunea Setari Cont - Parola Orange
- prin apel gratuit la *100# - ramura 4 " Abonamentul meu, optiuni si blocare numar" si apoi 6 - "Modifica parola Orange
- prin apel gratuit la 300, Serviciul Clienti
-in magazinele Orange Shop

DanielaH
Moderator

Salut, Marlanul! Bun venit în Comunitate!

Ești client Orange sau Orange Romania Communications?

Blue12
Explorator entuziast

Eu sunt, si nu pot accesa MyOrange cu numarul OROC. Poate e prea devreme...

@Blue12 , de astăzi aplicația mobilă My Orange a înlocuit My Orange Fix. Uite aici un topic ,cu toate detaliile care te poate ajuta. Să ne spui dacă ai reușit.

Blue12
Explorator entuziast

Am reusit! Multumesc!

Deci, daca suntem clienti OROC, trebuie sa dezinstalam MyOrangeFix, apoi sa actualizam sau sa descarcam MyOrange. Ne logam cu adresa de email si parola pe care le foloseam in MyOrangeFix, si gata.

TheSpecialist
Maestru

Sau așa, cum zice @Anonim , accesează contul dintr-un browser , de preferat de pe desktop , și introdu acolo numărul de telefon. Apoi, ar trebui sa fie ok și in aplicația mobila. 

Anonim
Neaplicabil

@Marlanul  Ulterior informatiile in aplicatie sunt actualizate in 15-30 minute sau 24-48 de ore lucratoare in functie de mentenanta 
Mult noroc ! 

Vio73
Campion certificat

Salutare!

Fiind prima zi in care au primit acces în My Orange foștii clienți Telekom, este posibil să mai apară probleme de ordin tehnic. Este bine că ai sesizat acest aspect și să sperăm că se rezolvă relativ repede!