la 30-09-2022 11:28 AM - editat ultima oară la 30-09-2022 12:42 PM de DanielaH
Salutari, astazi am instalat noua aplicatie, am intrat in cont si se cere sa adaug numarul de telefon. Dupa acest lucru primesc mesajul ca numarul nu este in reteaua Orange. Am sunat la relatii clienti si acestia imi spun sa introduc in acel camp codul client. Nici asa nu merge. Va rog sa imi comunicati o solutie, nu pot plati altfel decat din aplicatie.
la 30-09-2022 03:49 PM
Am reusit! Multumesc!
Deci, daca suntem clienti OROC, trebuie sa dezinstalam MyOrangeFix, apoi sa actualizam sau sa descarcam MyOrange. Ne logam cu adresa de email si parola pe care le foloseam in MyOrangeFix, si gata.
la 30-09-2022 11:46 AM
Salut ! Ai încercat un restart al aplicației ? Și de preferat când introduci numărul de telefon sa nu fii conectat la o rețea wifi. Am observat ca uneori contează și lucrul asta , nu ma întreba de ce !
la 30-09-2022 11:51 AM
Ganduri bune!
Iti recomand sa accesezi orange.ro -> Contul meu -> setari cont-> Administrare numere -> adauga servicii fix si tv sau in functie de ceea ce doresti -> urmat de codul de abonat si parola orange thank you :
Parola Orange este formata din cele 6 cifre ale cartii de identitate a titularului abonamentului. Daca ai schimbat parola initiala si nu ti-o mai amintesti, poti sa o resetezi oricand doresti prin una dintre urmatoarele modalitati:
- din contul My Orange, sectiunea Setari Cont - Parola Orange
- prin apel gratuit la *100# - ramura 4 " Abonamentul meu, optiuni si blocare numar" si apoi 6 - "Modifica parola Orange
- prin apel gratuit la 300, Serviciul Clienti
-in magazinele Orange Shop
la 30-09-2022 11:53 AM
Salut, Marlanul! Bun venit în Comunitate!
Ești client Orange sau Orange Romania Communications?
la 30-09-2022 12:29 PM
Eu sunt, si nu pot accesa MyOrange cu numarul OROC. Poate e prea devreme...
la 30-09-2022 12:41 PM
la 30-09-2022 03:49 PM
Am reusit! Multumesc!
Deci, daca suntem clienti OROC, trebuie sa dezinstalam MyOrangeFix, apoi sa actualizam sau sa descarcam MyOrange. Ne logam cu adresa de email si parola pe care le foloseam in MyOrangeFix, si gata.
la 30-09-2022 12:06 PM
Sau așa, cum zice @Anonim , accesează contul dintr-un browser , de preferat de pe desktop , și introdu acolo numărul de telefon. Apoi, ar trebui sa fie ok și in aplicația mobila.
la 30-09-2022 12:08 PM
@Marlanul Ulterior informatiile in aplicatie sunt actualizate in 15-30 minute sau 24-48 de ore lucratoare in functie de mentenanta
Mult noroc !
la 30-09-2022 12:39 PM
Salutare!
Fiind prima zi in care au primit acces în My Orange foștii clienți Telekom, este posibil să mai apară probleme de ordin tehnic. Este bine că ai sesizat acest aspect și să sperăm că se rezolvă relativ repede!
la 27-01-2023 09:41 AM
Salut! Sunt portat din alta retea din data de 25.01 si nu imi pot adauga numarul de telefon in aplicatie. Imi returneaza un mesaj ca numarul este invalid. Am incercat si din aplicatie si din web, mi-am creat si alt cont cu alta adresa de email si nimic. Ce solutie am? Multumesc!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor