anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Unde pot sa vad graficul de rate?

Viorel85
Junior entuziast
Buna ziua
Unde pot sa vad acel grafic, cu ratele, va rog ?
Pot lua in rate pe factura dar acum imi zice
"Nu poti achizitiona produse in rate pana cand comenzile anterioare nu sunt finalizate !"
1 Soluţie acceptată‚

Vio73
Campion certificat
Salutare! Situația ratelor o găsești în My Orange. Ai topic aici: https://comunitate.orange.ro/questions/1973335-vedea-situatia-ratelor-my-orange Probabil că ai mai multe și de aia nu ți se permite sau ai întârziat la plata facturilor vreodată! Baftă!

Vizualizare soluţie în postul original

13 Răspunsuri 13

Vio73
Campion certificat
Salutare! Situația ratelor o găsești în My Orange. Ai topic aici: https://comunitate.orange.ro/questions/1973335-vedea-situatia-ratelor-my-orange Probabil că ai mai multe și de aia nu ți se permite sau ai întârziat la plata facturilor vreodată! Baftă!

Viorel85
Junior entuziast
Am gasit intrun final si da, am mai intarziat dar sa platit intrun final. Pai si ce pot fc atunci ? N-o sa mai pot lua niciodata pe factura in rate ? Sau ?

Viorel85
Junior entuziast
Mai multe nu am. Pe grafic sunt achitate toate.

Vio73
Campion certificat
Probabil că dorești să ai rate mai mari decât valoarea abonamentelor.

Pololica
Maestru
Nu e problema ca ai mai multe rate (eu am avut 2 rate suprapuse 4 luni. Am luat un telefon pentru soție și, în luna 20 am făcut fidelizare și am cumpărat în rate un telefon pentru mine). Buba este dacă întârzierea este în ultimile 12 luni (una din regulile de acordare este sa nu ai întârzieri la plata facturilor (ar trebui sa vezi factura separata de rate) în ultimul an).

Vio73
Campion certificat
Și eu am 4 rate acum, la 4 abonamente, dar am plătite facturile in avans și nu am întârziat niciodată. Așa cred și eu, că e din cauza întârzierii la plata facturilor.

Viorel85
Junior entuziast
Pai aia cred si eu ca din cauza catorva întârzieri. Atunci ar fi o solutie ?

Vio73
Campion certificat
Ți-am spus, să încerci in magazin. Dacă nu, mai aștepți până achiți. Și atenție mare, să nu mai întârzii la plata facturilor!

Trixen
Explorator entuziast
Incearca sa dai click pe cosul de cumparaturi si sa il golesti, apoi sa reiei procesul de achizitie. Tin minte ca primeam un mesaj similar atunci cand am inceput procesul de achizitie, am inchis browserul si am reinceput mai tarziu, achizitia anterioara nefiind finalizata. Daca stergi tot ce e in cos se mai reproduce problema?

Viorel85
Junior entuziast
Acuma reincerc cu doua browsere. Revin...

Viorel85
Junior entuziast
Tot asa-mi zice "Nu poti achizitiona produse in rate pana cand comenzile anterioare nu sunt finalizate !" Adaugat in cos, sters si readaugat. S21FE si a doua incercare, un Oppo Reno6 recondiționat care e si mai ieftin. Ce comenzi ? Ca, cosul era gol.

Vio73
Campion certificat
Mă gândesc să nu fie și vreo eroare din calculatorul lor, că se mai întâmplă!

DanielaH
Moderator
@Viorel85, s-a rezolvat situația? Ai reușit să plasezi comanda?