la 24-05-2023 08:53 AM - editat ultima oară la 29-05-2023 08:50 AM de DanielaH
la 24-05-2023 10:26 AM
Salut,
Da un telefon la 300/0374 300 300 si cere un status atualizat al comenzii. Alternativ, poti sa trimiti si un email la magazinonline@orange.ro.
De asemenea, daca s-a emis un AWB, cere sa ti-l dea si tie. In felul asta, poti urmari statusul comenzii direct pe site-ul curierului.
la 24-05-2023 11:20 AM
George, in varianta desktop a My Orange, daca apesi in coltul din dreapta sus, unde apare contul/numarul tau, ti se deschide un meniu in care vei gasi "Comenzile mele" si ar trebui sa vezi statutul comenzii tale.
la 25-05-2023 01:45 PM
George, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 26-05-2023 08:45 PM
Da s-a rezolvat,comanda a ajuns,doar trebuia sa mai aștept puțin,eram nerăbdător sa vina,totul bine.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor