anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Retur comanda online

Chris_t
Explorator

Salutare,

Se da următoarea speta: acum 2 săptămâni am achiziționat un S23+ 512Gb online, cu prelungire Smart 15 pe 2 ani.

Plata telefonului a fost sparta după cum urmeaza: -125€ campanie Hot Summer, -aprox 1800 lei puncte OTY, diferența, aprox 1.400 lei, în 24 rate pe factura ORO.

 

În cazul în care doresc sa fac retur telefonului, ce se va întâmpla cu abonament/ puncte OTY? Revin la situația anterioara prelungirii, sau rămân cu punctele consumate/ abonamentul prelungit?

Pot alege schimbul telefonului cu alt model?

 

Motiv retur: pe S23+ nu funcționează Android Auto conectat la orice auto din grupul VAG. Samsung ma trimite la Skoda, Skoda ma trimite la Samsung, și tot asa.

Merci.

1 Soluţie acceptată‚

RafaHelper
#StarMember

Salut @Chris_t

Daca dorești sa faci retur e important sa știi ca ai 30 de zile sa te răzgândești pentru comenzile plasate in magazinul online Orange. 

RafaHelper_0-1688407057728.png

Daca returnezi pachetul integral in cele 30 de zile abonamentul nou contractat se va anula si vei reveni la vechiul abonament. Punctele OTY folosite in tranzacția respectiva vor fi rambursate in contul tau.

Din păcate nu exista opțiunea de schimb, iar daca dorești un alt model va trebui sa plasezi o noua comanda in magazinul online. 

Pachetul returnat va fi trimis complet, continand toate accesoriile aferente produsului.
Orange Romania va rambursa toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea Clientului nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a Clientului.

Mai multe detalii despre procedura de retur poți găsi aici: https://www.orange.ro/termeni-si-conditii/

Articolul 8 si 9 din sectiunea "Termeni și condiții magazin online".

Vizualizare soluţie în postul original

2 Răspunsuri 2

FLo1
#StarMember

@Chris_t: La orice comandă online ai 14 zile pentru retur, anularea fără penalități a reînnoirii făcute la abonament și preluarea telefonului comandat. Pentru retur respecți condițiile de retur, chiar dacă "întoarcerea" în cont a punctelor TY sau a sumei cheltuite nu va fi instant. Succes și te așteptăm cu informații actualizate a procedurii de retur.

RafaHelper
#StarMember

Salut @Chris_t

Daca dorești sa faci retur e important sa știi ca ai 30 de zile sa te răzgândești pentru comenzile plasate in magazinul online Orange. 

RafaHelper_0-1688407057728.png

Daca returnezi pachetul integral in cele 30 de zile abonamentul nou contractat se va anula si vei reveni la vechiul abonament. Punctele OTY folosite in tranzacția respectiva vor fi rambursate in contul tau.

Din păcate nu exista opțiunea de schimb, iar daca dorești un alt model va trebui sa plasezi o noua comanda in magazinul online. 

Pachetul returnat va fi trimis complet, continand toate accesoriile aferente produsului.
Orange Romania va rambursa toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea Clientului nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a Clientului.

Mai multe detalii despre procedura de retur poți găsi aici: https://www.orange.ro/termeni-si-conditii/

Articolul 8 si 9 din sectiunea "Termeni și condiții magazin online".