anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Orange anuleaza comanda platita fara acordul meu

Serviciul clientii deplorabil

Am vorbit de 4 ori, dupa lungi asteptari, nu au trimis vreun raspuns pe mail sau SMS si au anulat o comanda platita pe motiv ca am refuzat livrarea

Cargus nu m-a contactat niciun moment pentru livrare si au returnat produsul

Banii in cont nu au fost returnati dupa  doua saptamani

Orange isi bate joc

11 Răspunsuri 11

Pololică
#StarMember

Salutare!

Ai primit vreun AWB? Ar trebui sa fie disponibil in contul tau online.

Pololic_0-1724743516146.png

Screenshot 2024-08-27 102404.jpg

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Din câte înțeleg, problema principală este la Cargus. Sigur, dacă zici că ai discutat și la Orange, ar fi trebuit să se rezolve cumva.

Cel mai bine ar fi fost să faci o sesizare scrisă din secțiunea Contact , mai jos, unde scrie Trimite-ne un mesaj.

Când vorbești este una, iar cererea scrisă are număr de înregistrare în mod automat și nu au cum să fie uitate ( cel puțin teoretic).

Chiar îmi pare rău pentru situația ta și sper să se rezolve cât mai curând posibil!

Baftă!

Multumesc pentru raspuns.Am contactat si pe mail si pe chat.

S-a deschis o sesizare, dar nu au revenit cu apel cum au promis.

Am sunat eu de 4 ori, toti operatorii mi-au promis ca se rezolva, vorbesc ei cu Cargus, etc, dar nimeni nu mi-a trimis raspuns pe mail si a ramas ca in tren, dupa care Cargus au returnat coletul.

La Cargus am vorbit inclusiv cu baiatul care facea livrarea si a fost un spectacol si acolo.

A venit SMS cu AWB si ca pachetul este in livrare, curierul a spus ca inca nu a ajuns in depozit si este o problema cu sistemul lor informatic.

A doua zi am vorbit din nou si a spus ca are coletul in masina si ajunge in jur de ora 16.00

M-am invoit de la munca si l-am asteptat, dar n-a mai ajuns, n-a sunat si nici n-a raspuns la apelurile mele.

Spre seara a venit mesaj de la Cargus precum eu am refuzat coletul.

Dupa am intrat in contact cu Orange, in fiecare zi vorbind cu alt agent (4 apeluri in zile diferite)

Toti mi-au garantat ca se rezolva, ca solicita din nou livrarea in ziua urmatoare si ca imi trimit si un mail cu rezumatul apelului.

Nimic din cele de mai sus.

Pachetul a revenit la Orange si in contul meu din magazinul online apare ca am refuzat receptia si ca am anulat comanda.

Cum e posibil ca toti angajatii de la serviciul clienti sa isi bata joc in halul asta?

Banii platiti cu cardul nu au fost inca returnati si nici vreun mesaj de cand se va face.

Incredibil totul.

Deci, problema a fost generata de Cargus si au pasat-o frumos spre rezolvare la Orange ("nu a vrut destinatarul sa primeasca". Mi s-a intamplat si mie acest lucru, dar agentul respectiv a plecat acasa (vorbim de acum 15 ani in urma)).

O situatie similara am avut acum 3 ani cu Vodafone: sotia are mobilul la lei (Voda sunt singurii care au semnal bun la ea la munca) si am cerut instalarea de servicii fixe. Surpiza: echipa nu a mai ajuns deoarece s-a oprit la primul bloc intalnit (Strada X, Bloc Y). Nu era trecut numarul si, desi am stat pe telefoane sa trimita echipa (la apelul sa ne intrebe de ce nu raspunde nimeni, ne-au zis senini ca aia este adresa pe care o au si nu pot merge la alta..., indiferent ca adresa nu a fost confirmata de echipa), nici in ziua de azi nu am fost sunati (nici macar sa ne spuna ca nu mai vine nimeni...)

Ai varianta sa refuzi plata (caz extrem, totusi) in banca, dar recomand sa vezi care este solutia propusa (si cere scris).

FLo1
#StarMember

Salut Ciprian. Dacă Orange a trimis coletul, atunci pe contul tău vei găsi comanda cu un aviz conținând produsele comandate și un AWB. Dacă nu există, atunci încă nu a fost trimis. Pe de altă parte, Cargus, chiar dacă nu erai acasă nu putea trimite direct la retur coletul, ci trebuia să revină, cel puțin cu un apel / SMS. Cu niște detalii,  clarificăm cine a tratat superficial comanda în cauză.

Multumesc de raspuns.

Iti dai seama ca nu ma intereseaza cine a fost curierul si toate detaliile astea.

Cargus chiar e treaba lor ce fac in relatia cu Orange si de ce Orange le mai plateste pentru livrari.

Dar problema mea e cum au rexolvat cei de la Orange sesizarile mele si cum au luat decizii fara sa ma consulte.

In nici un moment nu am solicitat anularea comenzii.

Nu stiu cu cine ar mai trebui sa vorbesc la Orange, pentru ca la telefon nu treci niciodata peste operatorul de la serviciul clienti, te pun in asteptare si vorbesc ei cu magazinul online sau cu superiorii (sau asa sustin operatorii)

Daca Orange nu a onorat comanda, Orange trebuie sa rezolve detaliile logistice.

Nu stiu, sa solicite livrarea cu alt curier poate.

Cum pot solicita anularea anularii comenzii? 🙂 

Eu inca astept comanda, dar nu pot face nimic, e doar un meci de tenis in care sunt spectator.

Dacă apare comanda ca "anulată", atunci nu ai decât alternativa plasării unei noi comenzi. Sper de data aceasta cu mai mult noroc. Însă cum menționam, odată coletul ajuns la curier obligația livrării revine curierului, nu expeditorului. 

DanielaH
Moderator

Ciprian, comanda a fost făcută online? Dacă da, ne poți oferi, te rog, numărul comenzii? Vom ruga și noi colegii de la magazinul online să verifice.

Da, a fost facuta online, 3030208

 

Colegii ne-au transmis că această comandă este, într-adevăr, anulată, iar suma achitată online a fost deblocată în 23.08 cu termen de reîntoarcere în contul bancar în 1-3 zile lucrătoare de la data menționată. Comanda nu se poate retrimite, dar o poți replasa în magazinul online.

Multumesc frumos pentru raspuns, Daniela!

Agentii de la serviciul clienti m-au asigurat ca vor solicita o noua livrare, ceea ce nu s-a intamplat.

Oare de ce nu au cunostinta de faptul ca nu se poate retrimite, dar asigura clientul ca se va rezolva.

Cine a anulat comanda inca nu stiu.

Daca ar fi sa replasez comanda, intamplator acel telefon reconditionat are acum pretul cu 50% mai mare, ceea ce din nou, ma duce cu gandul la faptul ca e o lipsa mare de profesionalism.

Pretul telefoanelor scade in timp, nu creste, dar probabil ca politica companiei e ca neplacerile create clietului trebuie sa le plateasca tot el.

Evident ca nu e importanta captarea si pastrarea clientilor si singura solutie este sa incercam sa vedem ce ofera alte companii.