anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu imi apare reducerea COOL80 pentru galaxy a55 în rate

ValeriuV
Începător

Bună ziua. De câteva zile încerc într-una sa iau un galaxy a55 în rate, doar ca la logare în contul meu nu mi apare reducerea COOL80 pentru respectivul telefon. Nici în coșul de cumpărături nu se recunoaște voucherul. Scrie ca nu se poate aplica. Am luat legătura de n ori pe chat cu operatorii, nici cei de la MAGAZINUL ONLINE nu știu sa mi spună care e problema , și nici cei de la Departamentul de ofertare. Ma trimit de la unul la altul, și invers. Ce pot face? Mulțumesc

9 Răspunsuri 9

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Ciudat, dacă ai luat legătura cu cei de la magazinul online și nu te-au ajutat! Pe mine m-au rezolvat de fiecare dată!Am simulat și eu acum o achiziție, cu un abonament nou, dar nu în rate (pentru că nu pot) și se aplică reducerea cu acel cod. Posibil să fie vreo problemă tehnică la tine pe cont!

Te sfătuiesc să lași o sesizare din secțiunea Contact , mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj și după ce completezi câmpurile aferente Magazinului online, le detaliezi problema și apoi dai ,,trimite" sau cum apare acolo (finalizează, etc).

Baftă!

Salut. Toți îmi zic ca nu știu care e problema, de ce nu se poate aplica voucherul. Am lăsat și 2 mesaje la secțiunea Contact, nici un răspuns

Ciudat, pe contul soției , exact același abonament ca și al meu se poate aplica voucherul, la mine nu. O operatoare de pe chat chiar mi a zis ca nici nu exista voucherul COOL80 pentru Samsung galaxy a55, decât pentru alte telefoane. Despre ce vorbim? Unii chiar habar nu au pentru ce sunt puși acolo

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Fă-le sesizare scrisă, din secțiunea Contact! 

Am făcut 2 sesizări la secțiunea Contact, nici un răspuns

@ValeriuV: Voucherul este valabil doar cu un abonament (nou sau reînnoit pe minim 24 luni). NU se aplică dacă este luat fără abonament.  

La reînnoire abonament am vrut, dar nu merge. Nu știe nimeni de la Orange care este problema pentru care nu se poate aplica voucherul. Îmi spun ca sunt eligibil pentru reînnoire abonament cu telefon în rate, doar ca nu știu de ce nu pot aplica voucherul

Atunci poate fi o problemă pe cont, rezolvabilă cu o resetare. Este totuși interesant că nu a fost posibilă plasarea unei comenzi direct, cu sprijinul reprezentanților din magazinul online cu care ai discutat. Eu zic să mai încerci, iar dacă nu îți recunoaște voucherul atunci să revii fie telefonic (apel la 300) fie prin chat Djingo. O zi cu spor.

Nu au reușit nici reprezentanții din magazinul online, o sa mai încerc sa vad. O zi buna