- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-10-2024 10:01 AM
Când încerc să cumpăr un telefon în rate prin prelungirea abonamentului, apare următorul mesaj și se blochează achiziția: ”ai atins valoarea maximă a ratei pentru achiziția produselor cu plata în rate pe factura Orange. Diferența se va găsi în avans, valoare ce trebuie achitată la livrare.” Conținutul exact se vede în captura de imagine atașată.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-10-2024 02:42 PM
@cata68 îți mulțumim pentru simulare. Cel mai probabil, mesajul referitor la rate a fost o eroare cauzată de bug-ul menționat anterior, deoarece telefonul iPhone 16 Pro Max nu era, de fapt, în stoc.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-10-2024 12:32 PM
Din printscreen vad ca sunt 2 pb: 1. produsul nu mai era pe stoc in acel moment si
Ai platit ratele la timp sau anticipat? Ai marit valoarea abonamentului?
Mai incearca atunci cand telefonul e in stoc. Probabil ca sunt multi cumparatori simultan, produsul se epuizeaza si sistemul da erori.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
17-10-2024 03:04 PM - editat 17-10-2024 03:09 PM
Salutare!
Stai de vorbă pe chat cu cei de la magazinul online și te vor ajuta ei. Dacă insiști acolo, se va deschide o fereastră pop-up, în care vei fi întrebat dacă ai nevoie de ajutor. Tu alege varianta ,,DA" și apoi intri în conversație cu ei. Dacă va fi nevoie, te vor contacta telefonic și așa se va rezolva, dacă este cazul. Am pățit și eu în trecut unele lucruri și așa s-a rezolvat rapid.
Sigur, în cazul de fată este clar.
Baftă!