anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Mesaj care apare la cumpărarea în rate a unui telefon

cata68
Junior

Când încerc să cumpăr un telefon în rate prin prelungirea abonamentului, apare următorul mesaj și se blochează achiziția: ”ai atins valoarea maximă a ratei pentru achiziția produselor cu plata în rate pe factura Orange. Diferența se va găsi în avans, valoare ce trebuie achitată la livrare.” Conținutul exact se vede în captura de imagine atașată.

 

1 Soluţie acceptată‚

MihaelaA
Community Manager
Community Manager

@cata68 îți mulțumim pentru simulare. Cel mai probabil, mesajul referitor la rate a fost o eroare cauzată de bug-ul menționat anterior, deoarece telefonul iPhone 16 Pro Max nu era, de fapt, în stoc.

Vizualizare soluţie în postul original

16 Răspunsuri 16

FLo1
#StarMember

Nu știu cât eroarea provine de la acel avertisment de atingere a pragului maxim al ratei, sau de la faptul că dorești să cumperi un produs cu stoc epuizat. Ai încercat cu un produs care este pe stoc să vezi dacă mai apare eroarea?

Tocmai, că în magazin apare ca fiind în stoc.

În imaginea atașată apare stoc epuizat. Poate este alt model / culoare telefonul de pe stoc.

FLo1_0-1729152995494.png

În magazinul online apare ca fiind în stoc.

cata68_0-1729153519722.png

Personal consider (cum menționam) că produsul nu mai este pe stoc.

Da, este singura explicație, informația online nu este actualizată și corelată cu stocul real.

MihaelaA
Community Manager
Community Manager

Am primit răspuns și este un bug, produsul nu mai este pe stoc. Colegii vor corecta, ne pare rău pentru această situație.

Referitor la mesaj, @cata68 ai încercat să adaugi un alt produs și apare același mesaj?

Da, așa apăruse pentru câteva minute în stoc și 16 pro max de 256gb, parcă ar fi pe tabelele din Wall Street...

Am încercat cu un telefon mai normal 🙂 S24 plus și nu a mai dat eroare.

MihaelaA
Community Manager
Community Manager

@cata68 îți mulțumim pentru simulare. Cel mai probabil, mesajul referitor la rate a fost o eroare cauzată de bug-ul menționat anterior, deoarece telefonul iPhone 16 Pro Max nu era, de fapt, în stoc.

MihaelaA
Community Manager
Community Manager

Salut, @cata68. Am trimis colegilor pentru verificarea stocului. Revenim cu un răspuns.

Colegii de la vânzări au o estimare de timp în care Orange ar mai achiziționa iPhone 16 Pro Max?

Salut, Cata!

În acest moment nu avem o astfel de estimare, dar îți recomandăm să folosești butonul "Anunță-mă" când revine și vei fi notificat când modelul respectiv va reintra în stoc.

Pololică
#StarMember

Salutare!

Din eroare inteleg ca ai atins maximul ratei lunare (presupun ca mai ai un plan de rate in desfasurare).

Vad doua variante:

  • platesti restul de plate ramase si mai faci o simulare (si cumperi daca iti convine pretul)
  • platesti avansul mai mare si vei doua rate pentru urmatoarele luni

Am terminat de plătit rate în iulie. De aceea nu pricep de ce primesc mesajul respectiv. Telefonul este în stoc, rate de plătit nu am, dar nu pot face achiziția. Este enervant și frustrant.