anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Eroare voucher blackfriday 2024

user_17772980
Junior

salut

am o problema, deja semnalata de 2 zile (luni) la orange cu utilizarea unui voucher la achizitia unui telefon cu prelungire abonament. Nici un raspuns, cu toate ca zic ca in 48 h primesc raspuns; asa spune mesajul automat primit.

Am sunat si la 300 ieri si au recunoscut problema dar ... primesc mesajul: codul este deja folosit sau utilizarea acestui cod de voucher nu este permisa.

7 Răspunsuri 7

DanielaH
Moderator

Salut!

Putem ruga și noi colegii de la magazinul online să verifice situația ta. Ne poți oferi în mesaj privat numărul de telefon și numărul comenzii.

sesizarea in scris  a fost facuta in scris luni 18.11 si ieri am vorbit la telefon si mi s-a confirmat eroarea.azi am trimis din nou.dar nimic despre rezolvarea ei sau ceva raspuns...cica la tehnic ... dar ma gandeam ca sunt mai operativi vis a vis de clienti. dar mai sunt si altii pe piata .

asa usor  se poate face o portare in alta retea , cu toate ce am 5 abonamente .

Jay
Campion certificat

Salut!
Am incercat si eu acum sa vad daca imi permite sa folosesc acel voucher si pare ok. Am ales prelungire de abonament cu achizitia aceluiasi telefon A55 si am apasat pe butonul care a aparut sub telefon, cel pentru aplicare voucher.. Ai mai incercat, poate s-a rezolvat?

Jay_2-1732119252617.png

 

Jay_0-1732119067896.png 

Jay_1-1732119119406.png

 

 

DanielaH
Moderator

@user_17772980, s-a rezolvat situația? Ai reușit să aplici voucherul?

Galbenu88
Începător

Aceeași problema o întâmpin și eu de vreo 3 zile

user_17772980
Junior

Salut.

am vorbit la serviciul fidelizare- abonamente  de vreo 2-3 ori si mi sa transmis ca eu nu pot folosi acel voucher ci doar uni clienti   il pot folosi intrucat nu am destule servicii contractate la orange.cu toate ca am 5 numere si un total de 40 eur pe luna si abonamenetele sunt mici .nu am inteles deloc explicatiile dar m-am resemnat cu ideea ca este o pacaleala acel voucher.la 4 numere  sunt fara perioada contractuala , astepet ca 5-lea sa iasa peste cateva luni  si apoi ma voi porta.oferte sunt destule piata.

 

La aceeași soluție am ajuns și eu, și anume portarea. Nu mai spun de faptul ca nu mai pot alege nici măcar abonamentul pe care îl am, mi se oferă doar 2 opțiuni de abonament, la prelungire, ambele mai mari. 👎 ORANGE